با سلام خدمت شما
از دیروز متوجه مشکلی شدم که هرچه جستجو کردم و راه های مختلف را هم تست کردم به نتیجه ای نرسیدم.
نسخه 6.3.1 فراسو و چند نسخه ی متفاوت نال شده ( همه 6.3.1) رو امتحان کردم ولی همه همین مشکل رو داشتند ، حتی به 7.1.1 هم ارتقا دادم همچنان مشکل باپرجا بود .
شرح جریان از این قرار هستش که وقتی یوزر یک تیکت جدید باز میکنه ، ایمیلی برای واحد پشتیبانی ارسال نمیشه. (برای خود یوزر ارسال میشه).
کارهایی که من انجام دادم به این شرح هستش :
1-ایمیل دپارتمان رو چک کردم که درست وارد شده باشه.
2-دپارتمان به واحد یوزر پشتیبانی مربوطه assign شده باشه.
3- تیک Enable Ticket Notifications رو برای دپارتمان یوزر مربوطه زدم.
ولی همچنان ایمیلی ارسال نمیشه برای یوزر پشتیبانی مربوطه...
مشکلی از کجاست به نظر شما ؟