بستگی به شرایط داره .
اگر به دلیل تحریم باشه ، اصطلاحا شما رو deport میکنند و یا یک مدت زمان میدند تا خودتون اکانت ها رو منتقل کنید و اگر این کار رو نکنید ، تمامی اکانت ها و دسترسی ها قطع خواهد شد .
اگر به دلیل نقض قوانین سرویس دهنده باشه ( مثلا پرداخت های شما مشکل داشته یا ... ) کلیه دسترسی به پنل های شما رو قطع میکنند و شما تا بعد از حل شدن مشکلات بین خودتون و سرویس دهنده هیچ مدیریتی روی دامنه های خودتون نمیتونید داشته باشید .
برای مثال بنده این مشکل رو در Name و OnlineNIC تجربه کردم .
و اگر شما ریسلر باشید و بنا به هر دلیلی مقصر تنها خود شما باشید و در آخر اقدام به حل مشکل و رسیدگی نکنید ، در اکثر مواقع دسترسی شما قطع و سرویس دهنده مسئولیت مشتریان شما را به عهده خواهد گرفت و دسترسی مشتری به پنل خودش امکان پذیر خواهد ماند .
در کل بستگی به قوانین هر سرویس دهنده داره و بسته به شرایط برخورد های گوناگونی رو با شما انجام میدند .





پاسخ با نقل قول