درود
خیر ، نیازی به تایید نیس.
با توجه به دسترسی که به اپراتور پشتیبان هر بخش داده میشه ، خودش کاملا مستقل هست و نیازی به تایید هیشکی نداره و سوال و پاسخها مستقیم ردوبدل میشه
و از طرفی اگه چندین شخص برای پشتیبانی اون واحد تعیین شده باشن ، اولین اپراتوری که تیکت شما رو باز کنه و بخاد جواب بده براتون ، اگه در حین نوشتن پاسخ ، اپراتور دیگه ای بیاد تا به تیکت شما که فعلن باز هست ، پاسخ بده ، بالای تیکت به ادمین دومی نشون میده که فلان پشتیبان در حال رسیدگی به این تیکت هست. (با این کارم پشتیبانها همشون با یه تیکت مشغول نمیشن و هر کدوم تیکتهای جداگونه رو پاسخ میدن)