نقل قول نوشته اصلی توسط mask-online نمایش پست ها
با سلام
در واقع این سیاست فروش برای اکثر شرکتها یکسان هست و امری طبیعی
این هم فقط برای جلوگیری از سو استفاده از آفر های آنها میباشد که شما نیز در واقع دارید سو استفاده میکنید
تا قیمت مناسب بود بهره ببرید و بعدش بگین نمیخواین چیزی نا منطق است
اگر دلیل قانع کننده اعم از سرعت پایین یا نوسان یا تعرفه بالا چنین مواردی دارید با سازمان تنظیم مقررات در جریان بگزارید
اگر تایید کنند کمتر از 72 ساعت خط شما تخلیه خواهد شد
فکر نمیکنم این حق رو داشته باشن که با آفر مردم رو جذب کنن و بعدا به این بهانه به قیمت فضایی سرویس بدن
من شهروند حق دارم بین شرکت های سرویس دهنده بهترین انتخاب رو بکنم و شرکت قبلی وظیفه داره حداکثر طی 72 ساعت اینترنت رو تخلیه کنه .. چون من پایبند بودم و هزینه رو تمام و کمال حین ثبت نام پرداخت کردم و حالا که سرویسم تموم شده میتونم برم ... تموم هم نمیشد میتونستم برم.. این یه حقیه که برای منه شهروند تعریف شده

نقل قول نوشته اصلی توسط salar123-user8 نمایش پست ها
در کل پارس انلاین خیلی بد تخلیه خط میکنن بنده تا پارسال مشتری 3 سالشون بودم. تا خط بنده رو تخلیه کنن یه چیزی حدود 50 روز طول کشید.
البته تو مخابرات سمت بنده بهترین کیفیت رو داشتن ولی نسبت به بقیه وقعا گرونه.
والا نمیدونم این اولین تجربه م از پارس انلاین بود . اپراتور تماس گرفت و به طور نامحسوس تهدید کردن که 20 روز طول میکشه که تخلیه کنن

نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
بنده جای شما باشم اینترنت و شارژ نمی کنم دیگه
از ایرانسل یا هر اینترنت جایگزین دیگه استفاده می کنم
نمی دونم ماهی 2 تومن حدودا برای پورت شما میاد روی قبض همون هم بدید
ولی مودم و خاموش کنید
هر شرکت ارائه دهنده یک تعداد مشخص و محدودی پورت داره
اینجوری شما اون و اشغال کردید و به ضرر اون مجموعه تموم میشه چون روش کاربر فعالی نداره که تبادل داشته باشه و سودهی به ثمر برسه
موفق باشید
ایرانسل اینجا وضعش خیلی خوبه ولی باید برای دسکتاپ و لبتاپم باید یه مودم بگیرم که اونم حدودا 200 تومن میفته.... بسته های ایرانسلم چنگی به دل نمیزنن
مرسی از پیشنهادتون

نقل قول نوشته اصلی توسط hostnic24 نمایش پست ها
تگر داخل قرارداد خریدتون این مورد ذکر شده که هیچ ولی اگر ذکر نشده وارد سایت 195 بشید و شکایت کنید
مثل اب خوردن پورت رو تخلیه میکنند
چک کردم تو قرار داد ذکر شده ولی اپراتور پارس آنلاین گفت که یه دو ماهی هست اینجور شده... برای منی که 4 ماه پیش قرارداد بستم نباید قوانین جدید رو اعمال کنن
شکایت کردم

نقل قول نوشته اصلی توسط auuob نمایش پست ها
سلام.

جسارتا چند مدت از شروع سرویستون داره میگذره؟

بگین که دارین از این مکان میرید و باید دسترسی کامل قطع بشه.
یا 195 شکایت بزنین
چهار یا پنج ماه . شکایت کردم منتظر تخلیه م که فک نکنم به این زودیا بذارن من برم

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط isaanco نمایش پست ها
آیا خط تلفن به نام خودتونه؟؟؟؟؟
در صورتی که هست میتونید با تلگرام بنده در ارتباط باشید
09038697162
بله .. چشم تماس میگیرم

نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
https://195.ict.gov.ir/

اینجا شکایت کنید احتمال زیاد به نتیجه میرسید

همچین حقی نداره که خط رو تخلیه نکنن !
شکایت کردم مرسی

نقل قول نوشته اصلی توسط lemo1996 نمایش پست ها
حتما قوانینی برای این مورد در نظر گرفته اند ،در جشواره ها سرویس به صورت سالانه ارایه میشود مثلا 100 گیگ ترافیک - 70 هزارتومان و... این مورد برای سالانه میباشد ، ممکن است در صورت نیاز به تخلیه هزینه ترافیک رو به صورت عادی محاسبه کنند . ولی از نظر قانونی بعید میدونم این مورد درست باشه از سامانه 195 پیگیری کنید سریع به نتیجه میرسید.
جشنواره هم باشه این حق رو نداره . من هزینه رو دادم و مودمی چیزی هم بابتش نگرفتم . قسطی هم نگرفتم .. در این صورت حق داشتن
ولی الان سرویس من از نظر ترافیکی تمام شده محسوب میشه و این حق رو دارم که برم
مرسی