نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 29

موضوع: عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Apr 2012
    محل سکونت
    مهاباد
    نوشته ها
    41
    تشکر تشکر کرده 
    233
    تشکر تشکر شده 
    93
    تشکر شده در
    75 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط mask-online نمایش پست ها
    با سلام
    در واقع این سیاست فروش برای اکثر شرکتها یکسان هست و امری طبیعی
    این هم فقط برای جلوگیری از سو استفاده از آفر های آنها میباشد که شما نیز در واقع دارید سو استفاده میکنید
    تا قیمت مناسب بود بهره ببرید و بعدش بگین نمیخواین چیزی نا منطق است
    اگر دلیل قانع کننده اعم از سرعت پایین یا نوسان یا تعرفه بالا چنین مواردی دارید با سازمان تنظیم مقررات در جریان بگزارید
    اگر تایید کنند کمتر از 72 ساعت خط شما تخلیه خواهد شد
    فکر نمیکنم این حق رو داشته باشن که با آفر مردم رو جذب کنن و بعدا به این بهانه به قیمت فضایی سرویس بدن
    من شهروند حق دارم بین شرکت های سرویس دهنده بهترین انتخاب رو بکنم و شرکت قبلی وظیفه داره حداکثر طی 72 ساعت اینترنت رو تخلیه کنه .. چون من پایبند بودم و هزینه رو تمام و کمال حین ثبت نام پرداخت کردم و حالا که سرویسم تموم شده میتونم برم ... تموم هم نمیشد میتونستم برم.. این یه حقیه که برای منه شهروند تعریف شده

    نقل قول نوشته اصلی توسط salar123-user8 نمایش پست ها
    در کل پارس انلاین خیلی بد تخلیه خط میکنن بنده تا پارسال مشتری 3 سالشون بودم. تا خط بنده رو تخلیه کنن یه چیزی حدود 50 روز طول کشید.
    البته تو مخابرات سمت بنده بهترین کیفیت رو داشتن ولی نسبت به بقیه وقعا گرونه.
    والا نمیدونم این اولین تجربه م از پارس انلاین بود . اپراتور تماس گرفت و به طور نامحسوس تهدید کردن که 20 روز طول میکشه که تخلیه کنن

    نقل قول نوشته اصلی توسط viasky نمایش پست ها
    بنده جای شما باشم اینترنت و شارژ نمی کنم دیگه
    از ایرانسل یا هر اینترنت جایگزین دیگه استفاده می کنم
    نمی دونم ماهی 2 تومن حدودا برای پورت شما میاد روی قبض همون هم بدید
    ولی مودم و خاموش کنید
    هر شرکت ارائه دهنده یک تعداد مشخص و محدودی پورت داره
    اینجوری شما اون و اشغال کردید و به ضرر اون مجموعه تموم میشه چون روش کاربر فعالی نداره که تبادل داشته باشه و سودهی به ثمر برسه
    موفق باشید
    ایرانسل اینجا وضعش خیلی خوبه ولی باید برای دسکتاپ و لبتاپم باید یه مودم بگیرم که اونم حدودا 200 تومن میفته.... بسته های ایرانسلم چنگی به دل نمیزنن
    مرسی از پیشنهادتون

    نقل قول نوشته اصلی توسط hostnic24 نمایش پست ها
    تگر داخل قرارداد خریدتون این مورد ذکر شده که هیچ ولی اگر ذکر نشده وارد سایت 195 بشید و شکایت کنید
    مثل اب خوردن پورت رو تخلیه میکنند
    چک کردم تو قرار داد ذکر شده ولی اپراتور پارس آنلاین گفت که یه دو ماهی هست اینجور شده... برای منی که 4 ماه پیش قرارداد بستم نباید قوانین جدید رو اعمال کنن
    شکایت کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط auuob نمایش پست ها
    سلام.

    جسارتا چند مدت از شروع سرویستون داره میگذره؟

    بگین که دارین از این مکان میرید و باید دسترسی کامل قطع بشه.
    یا 195 شکایت بزنین
    چهار یا پنج ماه . شکایت کردم منتظر تخلیه م که فک نکنم به این زودیا بذارن من برم

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط isaanco نمایش پست ها
    آیا خط تلفن به نام خودتونه؟؟؟؟؟
    در صورتی که هست میتونید با تلگرام بنده در ارتباط باشید
    09038697162
    بله .. چشم تماس میگیرم

    نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
    https://195.ict.gov.ir/

    اینجا شکایت کنید احتمال زیاد به نتیجه میرسید

    همچین حقی نداره که خط رو تخلیه نکنن !
    شکایت کردم مرسی

    نقل قول نوشته اصلی توسط lemo1996 نمایش پست ها
    حتما قوانینی برای این مورد در نظر گرفته اند ،در جشواره ها سرویس به صورت سالانه ارایه میشود مثلا 100 گیگ ترافیک - 70 هزارتومان و... این مورد برای سالانه میباشد ، ممکن است در صورت نیاز به تخلیه هزینه ترافیک رو به صورت عادی محاسبه کنند . ولی از نظر قانونی بعید میدونم این مورد درست باشه از سامانه 195 پیگیری کنید سریع به نتیجه میرسید.
    جشنواره هم باشه این حق رو نداره . من هزینه رو دادم و مودمی چیزی هم بابتش نگرفتم . قسطی هم نگرفتم .. در این صورت حق داشتن
    ولی الان سرویس من از نظر ترافیکی تمام شده محسوب میشه و این حق رو دارم که برم
    مرسی

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2016
    نوشته ها
    15
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    30
    تشکر شده در
    26 پست

    پیش فرض پاسخ : عدم تخلیه پورت از سوی پارس آنلاین

    نقل قول نوشته اصلی توسط maadsoft نمایش پست ها
    فکر نمیکنم این حق رو داشته باشن که با آفر مردم رو جذب کنن و بعدا به این بهانه به قیمت فضایی سرویس بدن
    من شهروند حق دارم بین شرکت های سرویس دهنده بهترین انتخاب رو بکنم و شرکت قبلی وظیفه داره حداکثر طی 72 ساعت اینترنت رو تخلیه کنه .. چون من پایبند بودم و هزینه رو تمام و کمال حین ثبت نام پرداخت کردم و حالا که سرویسم تموم شده میتونم برم ... تموم هم نمیشد میتونستم برم.. این یه حقیه که برای منه شهروند تعریف شده
    سرویس شما تمام نشده هست و تازمانی که سرویس کامل تمام نشه میتونن تخلیه نکنند
    شما سرویس یک ساله خریدین و باید یک سال رو استفاده کنید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تحریم جدید این بار از سوی وب مانی
    توسط mri_6889 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: August 29th, 2016, 20:36
  2. مشکل در ارسال میل از سوی سرور
    توسط shakilid در انجمن سی پنل CPanel
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: August 10th, 2012, 02:10
  3. چرا این ایمیل از سوی ایرنیک آمده؟
    توسط jahan654 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: April 25th, 2012, 09:11
  4. مشکل اعلام شده از سوی دایرکت ادمین
    توسط vahab00 در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 11th, 2011, 09:45
  5. آلمانی یاد بگیرم یا فرانسوی
    توسط Arashdn در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: December 20th, 2009, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •