مسلماً صد در صد نمی تونید از کار های رقبا سر در بیارید ولی تا حدودی می تونید بر اساس آمار های سایت های معروف آمار دهی یه اطلاعات جزئی کسب کنید.
مثلاً بر اساس همین صفحه الکسا سایت میشه تعدادی از ورودی های سایت رو دید و بفهمید که رقیب شما بیشتر به کدوم سایت ها سفارش تبلیغ داده.
یا می تونید با سرویس های چک کننده dns دامنه های میزبانی شده شون رو بررسی کنید و چند تاشون رو باز کنید ببینید آیا میزبانی اسپانسری قبول کرده یا پروژه های دیگه ای در جهت پیشبرد هدف هاش روی همون سرور داره یا نه.
یا می تونید نتایج ایندکس های گوگلش رو بررسی کنید و ببینید بیشتر روی چه کلمه هایی داره مانور میده و سعی کرده صفحاتش با چه تایتل و توضیحات و کلمات کلیدی ایندکس بشن و آیا ترفند هایی هم برای گول زدن گوگل مثل کلیک د.زدی و... انجام داده یا نه.
در آخر هم می تونید با سایت های امتیازدهی به سئو ببینید نمره سئو سایت رقیب شما چقدره و چرا تونسته به اون نمره برسه.
اما هر چقدر هم خودتون رو درگیر رقیبتون کنید بازم ممکنه رقیبتون با کمترین سطح سئو و بهینه سازی بهتر باشه به این دلیل که ایشون سفت و سخت داره به کار خودش میرسه اما شما داری وقتت رو با بررسی و آنالیز رقبا از دست میدی.