درورد بر شما

مشکل اصلی ما این است به روتینگ و سوئیچینگ زیاد آشنایی نداریم و مفاهیم پایه هاستینگ و سرور رو حتی نمیدونیم ولی در زمان ادعا ، خدای انواع شبکه و کامپیوتر هستیم .
وقتی شما پینگ میگیرید و به سرور میرسد یعنی مشکلی ندارید
وقتی شما اینترفیس یا همان پورت 80 رو ندارید یعنی مشکل جای دیگست و ما هم این مشکل رو نزدیک به دو ماه با شاتل از bgp خودمون داشتیم
مشکل از مراکز تبادل داده یا همان ixp هست که چند وقتی است راه اندازی شده است که طی سینک نبودن داده ها این اتفاق می افتد
زمانی که این مشکل را دارید شما تریس به سمت سرور مقصد بگیرید و برای دیتاسنترتون بفرستید و از آنها بخواهید که ببینند در کدام ixp با همراه اول مداخله دارند تنها نیاز هست مشکل در آنجا برطرف بشود
جالب اینجاست شاید خودشون نمیدونن و گزارشی هم نداشتند وگرنه کله رنجی که دارید الآن با همراه اول یا اون رنج همراه اول مشکل دارد
با تغییر دادن دی ان اس و... نتیجه درستی نمیگیرید باید پایه ای مشکلتان رفع گردد .

موفق و پیروز باشید
عیسی لو
ممنون جناب عیسی لو
این اطلاعاتی که شما دادید با چیزهایی که پشتیبان سرورخودمان هم میگوید هم مطابقت داره و ما این اطلاعات را چند بار برایشان فرستادیم و آنها هم پیگیری کردند ولی مشکل برطرف نشده
در پینگ و traceroute از سمت کلاینت مشکلی نیست ولی پرت ۸۰ توسط کلاینت دیده نمیشه (در حالی که در همون زمان اگر با ***** وصل شویم بدون مشکل پرت ۸۰ را نشان میدهد)
با wget کردن صفحه اول سایت این پیغام نشان داده میشه:
HTTP request sent, awaiting for response... Read error (Connection reset by peer) in headers.