نقل قول نوشته اصلی توسط freeacounting نمایش پست ها
استفاده شخصی بوده و نیازی به گفتن نبوده چون فروشنده ها مشکل رو میندازن گردن مشتری به هر حال سرور بنده اینطوری بوده مشکل رو حل کنید ببینم این ماه هم این مشکل رو داره یا نه
با سلام خدمت شما
صرفا جهت شفاف سازی چند مورد :
1- شما مبلغ 12,350 تومان پرداخت کردید ! این رقم , رقم بالایی نیست ولی همین که به ما پرداختش کردید ما وظیفه داریم که به شما سرویس دهی بکنیم
پس لطفا مد نظر داشته باشید , یه هزار تومن , چه 100 هزار تومن و چه بیشتر از شما بگیریم وظیفه سرویس دهی و پشتیبانی داریم
2- شما وقتی هنوز تیکت و یا پیگیری مشکل سرورتون رو انجام ندادید , چطور می فرمایید ما هم مانند سایر فروشندگان مشکل رو به گردن شما خواهیم انداخت !
3- کاش این موارد قبل از اتمام سرویستون می فرمودید که مشکلتون حل می شد ! متاسفانه الان به این شکل نمی تونیم اینکار رو بکنیم
سرویستون هم حذف شده ! می تونیم در صورت تمایل برای ادامه همکاری سرویس جدید خریداری بفرمایید و ما خدمتتون تقدیم بکنیم
در صورتی که در طی 7 روز حتی ثانیه اخر روز 7 ام مشکل داشتید و یا نپسندید یا پولتون رو نیاز داشتید یا هر دلیل دیگه ای , بدون قید و شرط و چون و چرا خدمتتون برگشت می خوره
البته ممکنه ازتون دلیل بپرسیم ولی صرفا کمک در ارتقا کیفیت سرور ها هست , قطعا چه شما دلیل رو بفرمایید , چه نفرمایید هزینه به شما برگشت داده می شه !
حتی شده چندین نفر اوایل روز 8 ام سرویس دهیشون به ما درخواست برگشت وجه دادن و ما مبلغ رو بهشون برگشت دادیم.

و لطفا تمامی دوستانی که از ما سرویس دارند لطفا به مانند اقای امیری فکر نکنند که ما مشکل مشتری رو از سرمون می اندازیم !
قطعا در 40-60 درصد اوقات مشکل از سمت ما هست و اگر پیگیری بکنید , سعی می کنیم که مشکلات رو چه از سمت مشتری باشه و چه از سمت ما حل بکنیم


باز هم خودتون تصمیم گیرنده نهایی هستید و امر , امر خودتون هست
با تشکر