با سلام خدمت شما
صرفا جهت شفاف سازی چند مورد :
1- شما مبلغ 12,350 تومان پرداخت کردید ! این رقم , رقم بالایی نیست ولی همین که به ما پرداختش کردید ما وظیفه داریم که به شما سرویس دهی بکنیم
پس لطفا مد نظر داشته باشید , یه هزار تومن , چه 100 هزار تومن و چه بیشتر از شما بگیریم وظیفه سرویس دهی و پشتیبانی داریم
2- شما وقتی هنوز تیکت و یا پیگیری مشکل سرورتون رو انجام ندادید , چطور می فرمایید ما هم مانند سایر فروشندگان مشکل رو به گردن شما خواهیم انداخت !
3- کاش این موارد قبل از اتمام سرویستون می فرمودید که مشکلتون حل می شد ! متاسفانه الان به این شکل نمی تونیم اینکار رو بکنیم
سرویستون هم حذف شده ! می تونیم در صورت تمایل برای ادامه همکاری سرویس جدید خریداری بفرمایید و ما خدمتتون تقدیم بکنیم
در صورتی که در طی 7 روز حتی ثانیه اخر روز 7 ام مشکل داشتید و یا نپسندید یا پولتون رو نیاز داشتید یا هر دلیل دیگه ای , بدون قید و شرط و چون و چرا خدمتتون برگشت می خوره
البته ممکنه ازتون دلیل بپرسیم ولی صرفا کمک در ارتقا کیفیت سرور ها هست , قطعا چه شما دلیل رو بفرمایید , چه نفرمایید هزینه به شما برگشت داده می شه !
حتی شده چندین نفر اوایل روز 8 ام سرویس دهیشون به ما درخواست برگشت وجه دادن و ما مبلغ رو بهشون برگشت دادیم.
و لطفا تمامی دوستانی که از ما سرویس دارند لطفا به مانند اقای امیری فکر نکنند که ما مشکل مشتری رو از سرمون می اندازیم !
قطعا در 40-60 درصد اوقات مشکل از سمت ما هست و اگر پیگیری بکنید , سعی می کنیم که مشکلات رو چه از سمت مشتری باشه و چه از سمت ما حل بکنیم
باز هم خودتون تصمیم گیرنده نهایی هستید و امر , امر خودتون هست
با تشکر