
نوشته اصلی توسط
navid2zp
هفته قبل مشکل قطع و وصل شدید داشتیم
شکایت ثبت شد و 5 روز خسارت از مخابرات دریافت شد.
قبلا هم یکبار سرویس رو بدون اطلاع تغییر داده بودند که شکایت ثبت شد و تماس گرفتند و عذر خواهی کردند و گفتند می تونیم هزینه رو برگردونیم یا هر پلنی رو که تمایل دارید براتون شارژ کنیم.
توی شکایت مخابرات اعلام کرد که رضایت مشتری جلب شد که از خود 195 تماس گرفتند و پرسیدند مشکلتون رو حل کردن یا خیر؟ که گفتم بله.
دفعه اول هم سر کاهش قیمت ها بود که 2 روز تاخیر داشتند. تماس گرفتند و عذر خواهی کردند.