درود بر شما؛

گوگل کاری به این موضوع نداره که، شما صفحه ایجاد کردید، یا مطلب! در واقع محتوا مورد بررسی و ارزیابی قرار میگیره.

در ارتباط با عناوین لینک ها، شاید کلمه کلیدی شما در عنوان چندین صفحه یا مطلب تکرار بشه: خرید کتاب کمک درسی | خرید کتاب زمین شناسی
علاوه بر اینکه کلیت عناوین بالا با هم متفاوت هستند، محتوای کاملا متفاوتی از هم خواهند داشت.

اما؛ عنوان گذاری به شکل عددی هیچ تاثیر و توجیه مثبتی نداره: خرید کتاب (1) - خرید کتاب (2)

برای اینکه بتونید سئو رو به خوبی درک و ارتقا بدید:
همیشه خودتون رو بگذارید جای مخاطب یا بازدید کننده!! مثلا: اگر بازدیدکننده بودید، کدوم عنوان برای شما جذاب تر بود؟ خرید کتاب (1) یا خرید کتاب کمک درسی؟!!

پیروز باشید.