طرز فکر شما خیلی جای تعجب داره. شرکتی اگر با چنین روشی بخواد درآمدزایی کنه داره کفن برا خودش میدوزه. معمولا این یک طرز فکر سمت کاربر هست در حالی که در یک شرکت ارائه دهنده خدمات این موضوع براش تعریف نشده هست. در مورد تعویض تجهیزات شما هزینه‌ای متحمل نخواهید شد. پیشنهاد میکنم همیشه خواسته های پشتیبانی رو فارغ از سواد اطلاعاتی خودتون مو به مو انجام بدید، معمولا سریعتر نتیجه میگیرید. اگر به شما گفته شده در صورت تکرار اطلاع بدید حتما اینکار رو انجام بدید و منتظر بررسی بعدیشون باشید.
مشکل اینجاست که میگه علاوه برتجهیزات مخابرات، سیم کشی خونه هم مشکل داره
خوب اگه سیم کشی مشکل داشت که اینقدر افت نمی کرد...