این موضوع توی توافق نامه اگر ذکر شده باشه جای اعتراضی نیست. همه چیز هم به اینکه اونکار ساده هست یا نه و اینکه شرکتهای دیگه چکار میکنند ارتباطی نداره (جدای از بحث رقابتی) معمولا قوانین شرکتها دو طرفه تعیین میشه. اگر چنین بندی داخل قوانینش هست، احتمالا علاقه زیادی به این نوع خدمات دهی ندارد پس کسی که دنبال چنین خدماتی هست که تغییر روی دامنه بده از اون شرکت سرویس نمیگیره. ولی اینکه کار ساده هست یا همه شرکتها انجام میدن پس باید انجام بشه دلیل مناسبی نیست. بماند که این موضوع یک تبلیغ منفی برای شرکت ارائه دهنده حساب میشه و ممکنه بخاطر همین بند بسیاری از مشتریهاشو از دست بده (که گاها این انتخاب خود سرویس دهنده هست). این موضوع در مورد رمز هم میتونه صادق باشه. شما میتونی قانونی توی سازمان خودت بذاری که به ازای هر بار درخواست رمز به درگاه پرداخت هدایت بشی و ۱۰۰ هزار تومان پرداخت کنی تا اجازه تغییر رمز داشته باشی. اما چون برای همه مثل روز روشن هست که این اتفاق منجر میشه هیچ مشتریای نیاد اینکار انجام نمیشه.
اصل هدف و منظورم این هست وقتی قراره از سرویسی استفاده کنیم همه جوانب اون رو در نظر بگیریم و اگر مناسب کارمون هست انتخاب کنیم. نه اینکه بخواهیم هر چی دوست داریم و علاقه داریم انجام بشه را به سرویس دهنده تحمیل کنیم و خودمون رو تحت فشار قرار بدیم. (البته اگر عکسش رو طی هر اطلاعیه / قانون یا چیزی اعلام کرده بودند.)