با سلام
من پرداخت کردم هزینه رو ولی از پشتیبان فارسیم هیچ خبری نیس ، فقط یه تا ایمیل از دیتا سنتر برام اومده اینم متنش


Wold Mehrdad,
Thank you for contacting our support team. A support ticket has now been opened for your request. You will be notified when a response is made by email. The details of your ticket are shown below.
Please note while we try our best to maintain a 24/7 quick response time, it may be slightly slower during weekends SAT-SUN and after normal working hours.
Subject: cPanel License + Service not listed
Priority: High
Status: Open

ممنون

---------- Post added at 09:52 PM ---------- Previous post was at 08:11 PM ----------

پشتیبان فارسی ما زد زیرش و منو با خوده دیتا سنتر مقابل کرد و حالا یه نامه نیاز دارم که برای پشتیبانی ارسال کنم.
کسی هست که لطف کنه یه نامه برام به زبان انکلیسی بذاره اینجا ؟