سلام ،
۱ - سرویس تست به کسی ندید ، ب جاش گارانتی بازگشت وجه بزارید .
۲ - اگر vps میدید ، پورت های اضافه و خطرناک رو ببندید ک مشتری هر پورتی ک نیاز داره رو خودش دستی باز کنه .
۳ - سرویس v-pn ب هر کسی ندید ، بار ها و بار ها گفتن v-pn سازمانی و شرکتی ه ، باهاش فیلم از تورنت دانلود شده و ابیوز کپی رایت اومده یا اینکه برای داس / دیداس استفاده شده و بازم ابیوز اومده ، هرچند ک مشتری هم تقصیری نداره چون اکانت فروخته ب کسایی ک نمیشناسه !
۴ - همیشه مودب باشید ، این تاپیک هایی ک میبینم طرف ب کاربر توهین کرده یا طوری با مشتری صحبت میکنه انگار نوکر در خونشه واقعا باعث تاسف ه ، بی فرهنگی خودتون رو ب دنیای کاری تون نکشید .
۵ - توجه داشته باشید ک داشتن ۲۰ مشتری پایدار و وفادار ک بهشون یک سرویس رو ب قیمت واقعی عرضه میکنید بهتر از داشتن ۲۰۰ مشتری ک دارید با نصف قیمت بهش سرویس میدید . (اعداد مثال بود)
با تشکر ...