نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو دائم OmidX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر تشکر کرده 
    1,165
    تشکر تشکر شده 
    3,648
    تشکر شده در
    2,594 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    سلام ،

    ۱ - سرویس تست به کسی ندید ، ب جاش گارانتی بازگشت وجه بزارید .

    ۲ - اگر vps میدید ، پورت های اضافه و خطرناک رو ببندید ک مشتری هر پورتی ک نیاز داره رو خودش دستی باز کنه .

    ۳ - سرویس v-pn ب هر کسی ندید ، بار ها و بار ها گفتن v-pn سازمانی و شرکتی ه ، باهاش فیلم از تورنت دانلود شده و ابیوز کپی رایت اومده یا اینکه برای داس / دیداس استفاده شده و بازم ابیوز اومده ، هرچند ک مشتری هم تقصیری نداره چون اکانت فروخته ب کسایی ک نمیشناسه !

    ۴ - همیشه مودب باشید ، این تاپیک هایی ک میبینم طرف ب کاربر توهین کرده یا طوری با مشتری صحبت میکنه انگار نوکر در خونشه واقعا باعث تاسف ه ، بی فرهنگی خودتون رو ب دنیای کاری تون نکشید .

    ۵ - توجه داشته باشید ک داشتن ۲۰ مشتری پایدار و وفادار ک بهشون یک سرویس رو ب قیمت واقعی عرضه میکنید بهتر از داشتن ۲۰۰ مشتری ک دارید با نصف قیمت بهش سرویس میدید . (اعداد مثال بود)


    با تشکر ...
    ...Zzzz...

  2. تعداد تشکر ها ازOmidX به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •