من اصلا به صورت کلی نگاه نمی کنم
کاربرهای بنده هم اطاع دارند که هر عزیزی برای من یک اعتبار خاصی داره یکسان نیستند
شاید کاربرهای ایرانی بنده حدودا 250 تا سرور مجازی باشه و زیاد به نظر نیاد
ولی 180 تا کاربر دارم مطمئن هستم اگر سرویس و گرون کنم اصلا شکایت نمی کنند
از اون طرف اون ها مطمئن هستند که اگر 10 روز دیرتر پرداخت کنند مشکلی نیست و من اصلا ایرادی نمی گیرم ...
تجربه نهایی بنده که از سال 2007 بود حدودا ثابت کرد که باید فضا و شرایط کاری بسیار صمیمی ولی داری چهارچوب باشه
بنده ممکنه به یک مشتری که 100 تومان سود هم داره سرور و ندم ولی به یکی از کاربرهای خودم یک ماه و رایگان بدم
بخاطر اینکه می دونم هیچ چیز بهتر از داشتن یک مشتری و کاربرخوب نیست
درخواست تغییر سیستم عامل باشه مودبانه درخواست میکنه
اگر تاخیر به وجود باید مجدد درخواست میکنه
خیلی عصبی بشه برعکس شاید خیلی از مشتری های دیگه نمیگه آقا این چه وضع کار کردن و... این مسخره بازی ها چیه و...( کلماتی بسیار آشنا)
به راحتی میگه اگر ممکنه به خودم دسترسی بدید تا برای شما نصب کنم
و هر کاری انجام میدم از من تشکر میشه و خسته نباشید می شنوم
من وظیفه خودم و انجام میدم ولی نوع رفتار مودبانه مشتری های بنده باعث شده اصلا احساس خستگی نکنم هنوز که هنوزه
نمی دونم من چه کار کردم اصلا چیزی برای تعریف و دفاع ندارم
ولی می تونم بگم شانس بزرگ من داخل این فعالیت و موهبتی که نسب من شد کاربرهای بافهم و مودب و باشخصیت بود که قبلا هم اشاره کردم
بنده هم مثل همه ممکنه برای کارم اتفاق ناگواری پیش بیاد
پیش اومد حدود 3 سال پیش و یکی از سرورهای بنده برای 1 هفته از دسترس خارج شد
نه تاپیک
نه پست منفی
نه اعتراضی
و نه هیچی....
درنتیجه به نظر من هیچ چیز بهتر از داشتن مشتری و کاربر خوب نیست
و این و شما انتخاب می کنید که کی کاربرشما باشه!
از کاربرهای خودم هم تشکر میکنم
سپاس