نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

  1. #1
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    درود خدمت شما همکاران محترم

    فکر کنم جای همچین تاپیکی در انجمن تخصصی هاستینگ ها که اکثر کاربرانش رو مدیران هاستینگ ها تشکیل میدن واقعا خالی باشه

    همونطور که از عنوان تاپیک پیداست در این تاپیک قصد داریم تجربیات خودمون در زمینه کاری خودمون که حالا میتونه درباره مشتریان باشه یا پشتیبانی ، شیوه ارائه سرویس ها یا مسائل تخصصی تر...

    در کل هدف این هست که فعالین در این حوزه بتونن از تجربیات هم دیگه استفاده کنن و باعث پیشرفت بشه

    بار ها شده که هر کدوم از ما تجربیاتی رو بدست اوردیم که بدست اوردن اون ها به قیمت ضرر ها و ضربه های بسیار بدی تموم شده ، خب طبیعیه که با اشتراک گذاری این تجربیات از ضرر برای همکاران دیگه جلوگیری میشه


    تجربه ای که الان به ذهنم میرسه :

    1. هیچ وقت سرویس بسیار ارزان و بدتر از اون رایگان به مشتری ندید !!
    علاوه بر اینکه بازار رو خراب میکنه بعدا باعث دردسر های زیادی برای خودتون میشه که بعضا جبران ناپذیره و بدجوری پشیمونتون میکنه یه مشتری خوب که ارزش سرویس و پشتیبانی که بهش میدید رو میدونه می ارزد به هزار تا مشتری پرتوقع و بی درک...

    2. به مشتری دروغ نگید و صادق باشید ، همینکه درستکار باشید و همون 10 تا مشتری که دارید شما رو قبول داشته باشن خیلی به اعتبار و اینده برند شما کمک میکنه...

    امیدوارم همکاری کنید که تاپیک پرباری بشه
    ویرایش توسط tikweb.ir : October 26th, 2016 در ساعت 20:46
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

  2. تعداد تشکر ها ازtikweb.ir به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2015
    نوشته ها
    1
    تشکر تشکر کرده 
    0
    تشکر تشکر شده 
    1
    تشکر شده در
    تشکر شده 1 بار در 1 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    من از هاستینگ آریانیک استفاده کردم برای سایتم که در زمینه روغن موتور می باشد. راضی هستم کیفیت و پشتیبانی خوب

  5. #3
    عضو انجمن chaishpish آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    مازندران-قائمشهر
    نوشته ها
    192
    تشکر تشکر کرده 
    24
    تشکر تشکر شده 
    187
    تشکر شده در
    149 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    سلام اینا بیشتر نصیحت بود که همه میدونن و هی تکرار میشه براشون

    تجربه باید دست به دست بشه که اینم شدنی نیست حداقل تو ایران و یعضی از تجربه ها هیچ وقت نباید گفته بشه مثلا یک شرکت میاد یک کدی رو مینویسه و جلوی حمله اولیه دیداس میگیره این یک تجربه غیر قابل اشتراک گذاری میشه چون واقعا ارزش خیلی زیاده

    همونطور که از اسم تاپیک مشخصه تجربه چیزیه که کسی به دست میاره مثال از وقتی ما ویدئو های آموزشی ساختیم و در آپارات و شرکت های اشتراک ویدئو قرار دادیم افزایش خوبی داشتیم

    و یا اینکه ما بعضی وقت ها قالب های ورد پرسی که هنوز تو ایران ترجمه نشده ترجمه میکنیم برای مشتریهامون به رایگان به اشتراک میزاریم و این باعث شد مشتری بیشتری جذب بشه
    و...
    سرو دانلود
    دانلود فیلم-سریال-زیر نویس و عکس بازیگران

  6. تعداد تشکر ها ازchaishpish به دلیل پست مفید


  7. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2016
    نوشته ها
    29
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    24
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    با سلام وقت بخیر

    بنده از سرویس های نت ارام استفاده کردم از پشتیبانیشون بسیار راضی بودم .

  8. #5
    عضو انجمن n4ser آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    407
    تشکر تشکر کرده 
    33
    تشکر تشکر شده 
    512
    تشکر شده در
    395 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    تجربیات بنده

    هیج وقت به مشتری سرویسی که مربوط به قند شکن باشه ندین مثلا مشنری میاد هاست سایت برای فروش قند شکن میاره بالا ما خودمون ممنوع کردیم
    هیج وقت سرور مجازی برای قند شکن ندید یک مورد داشتیم طرف یاد نداشت کار کنه میخاست شکایت کنه
    هرگز هاست برای تست ندین طرف بعد چند روز میاد فوش هم میده عوض دستت درد نکنه
    هیچ وقت مشتری رو محدود به تیکت زدن برای ارتباط و حل مشکل نکنید بنده خودم هم تلفنی هم تلگرام خلاصه به هرروش ممکن باشه پاسخ گویه مشتری هستم یعنی من به حقوق مشتری احترام میزارم
    به افزارد زیر 18 سال سرویس ندهید اینجور افراد دردسر میشوند براتون
    همیشه سعی کردم در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتری را بدهم مثلا طرف تیکت زده اگر مشکل ساده بوده رفع کردم ده دقیقه بعد مثلا جوابشو دادم
    و....

  9. تعداد تشکر ها ازn4ser به دلیل پست مفید


  10. #6
    عضو دائم viasky آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    Ελλάδα
    نوشته ها
    1,009
    تشکر تشکر کرده 
    903
    تشکر تشکر شده 
    4,782
    تشکر شده در
    2,967 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    من اصلا به صورت کلی نگاه نمی کنم
    کاربرهای بنده هم اطاع دارند که هر عزیزی برای من یک اعتبار خاصی داره یکسان نیستند
    شاید کاربرهای ایرانی بنده حدودا 250 تا سرور مجازی باشه و زیاد به نظر نیاد
    ولی 180 تا کاربر دارم مطمئن هستم اگر سرویس و گرون کنم اصلا شکایت نمی کنند
    از اون طرف اون ها مطمئن هستند که اگر 10 روز دیرتر پرداخت کنند مشکلی نیست و من اصلا ایرادی نمی گیرم ...
    تجربه نهایی بنده که از سال 2007 بود حدودا ثابت کرد که باید فضا و شرایط کاری بسیار صمیمی ولی داری چهارچوب باشه
    بنده ممکنه به یک مشتری که 100 تومان سود هم داره سرور و ندم ولی به یکی از کاربرهای خودم یک ماه و رایگان بدم
    بخاطر اینکه می دونم هیچ چیز بهتر از داشتن یک مشتری و کاربرخوب نیست
    درخواست تغییر سیستم عامل باشه مودبانه درخواست میکنه
    اگر تاخیر به وجود باید مجدد درخواست میکنه
    خیلی عصبی بشه برعکس شاید خیلی از مشتری های دیگه نمیگه آقا این چه وضع کار کردن و... این مسخره بازی ها چیه و...( کلماتی بسیار آشنا)
    به راحتی میگه اگر ممکنه به خودم دسترسی بدید تا برای شما نصب کنم
    و هر کاری انجام میدم از من تشکر میشه و خسته نباشید می شنوم
    من وظیفه خودم و انجام میدم ولی نوع رفتار مودبانه مشتری های بنده باعث شده اصلا احساس خستگی نکنم هنوز که هنوزه
    نمی دونم من چه کار کردم اصلا چیزی برای تعریف و دفاع ندارم
    ولی می تونم بگم شانس بزرگ من داخل این فعالیت و موهبتی که نسب من شد کاربرهای بافهم و مودب و باشخصیت بود که قبلا هم اشاره کردم
    بنده هم مثل همه ممکنه برای کارم اتفاق ناگواری پیش بیاد
    پیش اومد حدود 3 سال پیش و یکی از سرورهای بنده برای 1 هفته از دسترس خارج شد
    نه تاپیک
    نه پست منفی
    نه اعتراضی
    و نه هیچی....
    درنتیجه به نظر من هیچ چیز بهتر از داشتن مشتری و کاربر خوب نیست
    و این و شما انتخاب می کنید که کی کاربرشما باشه!
    از کاربرهای خودم هم تشکر میکنم
    سپاس
    Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
    Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk

  11. تعداد تشکر ها ازviasky به دلیل پست مفید


  12. #7
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    نوشته ها
    85
    تشکر تشکر کرده 
    72
    تشکر تشکر شده 
    102
    تشکر شده در
    73 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط n4ser نمایش پست ها
    تجربیات بنده

    هیج وقت به مشتری سرویسی که مربوط به قند شکن باشه ندین مثلا مشنری میاد هاست سایت برای فروش قند شکن میاره بالا ما خودمون ممنوع کردیم
    هیج وقت سرور مجازی برای قند شکن ندید یک مورد داشتیم طرف یاد نداشت کار کنه میخاست شکایت کنه
    هرگز هاست برای تست ندین طرف بعد چند روز میاد فوش هم میده عوض دستت درد نکنه
    هیچ وقت مشتری رو محدود به تیکت زدن برای ارتباط و حل مشکل نکنید بنده خودم هم تلفنی هم تلگرام خلاصه به هرروش ممکن باشه پاسخ گویه مشتری هستم یعنی من به حقوق مشتری احترام میزارم
    به افزارد زیر 18 سال سرویس ندهید اینجور افراد دردسر میشوند براتون
    همیشه سعی کردم در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتری را بدهم مثلا طرف تیکت زده اگر مشکل ساده بوده رفع کردم ده دقیقه بعد مثلا جوابشو دادم
    و....
    سلام دوست عزیز
    خیلی دوستان و همکاران دارن سرویس هایی که شما دارید میگد نه رو ارایه میدن
    دوست عزیز به جرات میگم 30 درصد افراد همین انجمن 15 سال تا 18 سال دارن و بعضی هاشونم با تجربه حرفه ای هستن
    پس نقدشون زیاد صحیح نمی باشد


    به نظرم هر همکاری که تجربه و اخلاق داشته باشه میتونه با اکثریت (75) مشتریان کار کنه

  13. #8
    عضو دائم OmidX آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    Tehran
    نوشته ها
    2,472
    تشکر تشکر کرده 
    1,165
    تشکر تشکر شده 
    3,648
    تشکر شده در
    2,594 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    سلام ،

    ۱ - سرویس تست به کسی ندید ، ب جاش گارانتی بازگشت وجه بزارید .

    ۲ - اگر vps میدید ، پورت های اضافه و خطرناک رو ببندید ک مشتری هر پورتی ک نیاز داره رو خودش دستی باز کنه .

    ۳ - سرویس v-pn ب هر کسی ندید ، بار ها و بار ها گفتن v-pn سازمانی و شرکتی ه ، باهاش فیلم از تورنت دانلود شده و ابیوز کپی رایت اومده یا اینکه برای داس / دیداس استفاده شده و بازم ابیوز اومده ، هرچند ک مشتری هم تقصیری نداره چون اکانت فروخته ب کسایی ک نمیشناسه !

    ۴ - همیشه مودب باشید ، این تاپیک هایی ک میبینم طرف ب کاربر توهین کرده یا طوری با مشتری صحبت میکنه انگار نوکر در خونشه واقعا باعث تاسف ه ، بی فرهنگی خودتون رو ب دنیای کاری تون نکشید .

    ۵ - توجه داشته باشید ک داشتن ۲۰ مشتری پایدار و وفادار ک بهشون یک سرویس رو ب قیمت واقعی عرضه میکنید بهتر از داشتن ۲۰۰ مشتری ک دارید با نصف قیمت بهش سرویس میدید . (اعداد مثال بود)


    با تشکر ...
    ...Zzzz...

  14. تعداد تشکر ها ازOmidX به دلیل پست مفید


  15. #9
    عضو دائم mhiizadi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    2,098
    تشکر تشکر کرده 
    1,944
    تشکر تشکر شده 
    3,682
    تشکر شده در
    2,418 پست

    پیش فرض پاسخ : تجربیات ارزشمند مدیران هاستینگ ها

    فقط بک آپ .

  16. تعداد تشکر ها از mhiizadi به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •