خیلی عالیه
از این بابت که حتی خطوط خدماتی رو هم بعد از یک مدتی از خدماتی در میان و مجبوری ده باره درخواست بدی و چند ماه درگیر مدارک و پیگیری تا خدماتی بشه دقیقا کاری که الآن ما داریم انجام میدهیم .
رضا جان ای کاش بتونی این مورد رو به سیستم whmcs وصل بکنی اینطوری کلی از مشکلات حل میشه .
فقط مایی که مشتری زیاد داریم زنگ بزنند به اون شماره اسیر میشیم مگر اینکه یک شماره رند 0912 برای اینکار بگذاریم و طرح بزنیم و تمامی تماس ها رو به شماره شرکت دایورت بکنیم یا یک اوتو انسور بگذاریم براش
ممنون بابت این حرکت