نماد از اولش قصدش جمع آوری اطلاعات بیشتر از فروشنده ها بوده نه اعتماد سازی.
نماد پولش رو میگیره و در مواقع ای که لازم باشه می تونن به فروشنده دسترسی داشته باشند.
اگر واقعا بحث سر اعتماد سازی بود می تونستن یه پورتال ساده راه اندازی کنند برای جذب نظرات مشتریان یک سرویس دهنده یا فروشنده و برای ثبت شدن نظر هم می تونستند به راه های مختلف و بسیار ساده هویت کاربر رو تایید کنند. چه کاربران و چه سرویس دهنده ها به خوبی استقبال می کردند. حداقل بسیار بیشتر نسبت به خود نماد.
در حال حاظر الویت مملکت پیدا کردن سریع فروشنده ای هست که سی دی آموزش زبانی میفروشه که معلم داخل ویدئو لباسش یکم بد هست تا گسترش فرهنگ تجارت الکترونیک و آموزش پایه برای نحوه استفاده از این سیستم.
اگر آموزش درستی بود نه خانواده ای به بچش اجازه می داد به محتوایی که نباید دسترسی داشته باشه نه کسی به همین راحتی سرش کلاه می رفت.