عدم دسرسی به خرید پین تخفیف: خرید از سایت هر پین 8000 تومان داده میشه و حداقل 30 عدد باید خریداری کنید و مدت زمان 30 روزه درصورتی که پین هارو رایگان در اختیار نماینده میزاریم
عدم دسرسی به ارسال تسک: ارسال تسک مزیت بزرگی نیست جز دردسر و پیگیری که توسط سرشاخه صورت میگیره (درضمن همیشه نیازی برای تسک نیست و روند آسیاتک کلیه خدمات باید از 1544 اقدام بشه)
عدم دسرسی به ایمیل سازمانی: ایمیل سازمانی برای سرشاخه هست که نیاز به تعهد فروش و تضمین هست و خلاف زیرشاخه ها با سرشاخه هست
عدم دسرسی به ارسال پیامک به مشترک برای تمدید و.. : کلا آسیاتک پیامکی ارسال نمیکنه و این دسترسی نیز از ماها هم گرفته شده
غیر فعال بودن امکان کنترل وپشتیبانی پورت مشترک : کلا این دسترسی برای همه مسدود هست حتی برای ما
عدم دسرسی به برگشت فاکتور کاربران pcm و کاربران رانژه نشده به هر دلیل : این دسترسی هم برای ما سرشاخه ها نیز نیست و توسط تهران صورت میگیره.

همکارانی که با کارت ملی نماینده جذب کردن الان دیگه این امکان نیست وتهران داره دونه دونه زیرشاخه هایی که مدارک ناقص دارن رو حذف میکنه و شرایط زیرشاخه دادن نیز سخت تر شده و بررسی دقیق توسط تهران میشه و طی روال آسیاتک کلیه دسترسی ها جز موارد خاص یکی هست.

پورسانت نیز دست ما هست که طی فعالیت همکار داده میشه همانطوری که در آگهی ذکر شد 2درد افزایشی توسط ما صورت میگیره میتونیم بدیم ولی تعهد فروش نیاز هست که درصورت عدم تحقق به پورسانت پایه کاهش پیدا میکنه.

لطفا اطلاعاتتون رو آپدیت کنید دوست من و از روند و برنامه های آسیاتک اطلاع پیدا کنید