سلام
به نظر من تو ایران فقط با دو روش میشه موفق شد:
- .نو آوری و ارائه خدمات جدید ارزشمند نسبت به فعالین اون حوزه (که این روش چون نیاز به ایده و خصوصاً اجرا کردن اون ایده داره معمولاً استفاده نمیشه)
- بالا کشیدن مجموعه کاری فقط با پول و پول و پول مثلاً با دو هفته تبلیغ تو تلویزیون و سایر رسانه ها براحتی جزو معروف ترین های یه حوزه میشید.
من اگه بدونم یه هاستینگ جدید هستش که حداقل کنترل پنل کاملاً ایرانی جدیدی در حد cPanel با ظاهر و امکانات متفاوت ارائه میده مسلماً حتی برای تست اون کنترل پنل هم شده میام سمتش ولی وقتی می بینم مثلاً هاستینگ x با هاستینگ y از لحاظ محصولاتی که ارائه میدن هیچ تفاوتی ندارن و فقط تفاوت می تونه در نحوه برخورد اپراتور پشتیبانی باشه چرا باید مثلاً از اون هاستینگی که تازه راه افتاده بخرم؟ یعنی منظورم اینه چه دلیل قانع کننده ای برای من به عنوان یه کاربر ساده برای خرید از یه هاستینگ دو ماه راه افتاده به جای یه هاستینگ قدیمی با بیشتر از پنج سال سابقه هست؟