نقل قول نوشته اصلی توسط Farid Saadat نمایش پست ها
دسته بندى هاى پشتيبانى رو ميگن لايه يا همون لول ( به زبان انگليسى ). پشتيبانى لايه يك از همه قوى تر هست و معمولا هزينه داره. مثلا تو سرويس دهنده هاى اينترنت ايران ، پشتيبان هاى شهرستان ها ميشن لايه ٢ و ٣. پشتيبانى تهران ميشه لايه يك ( فقط پارس آنلاين لايه يك داره ). در مورد ديتاسنتر ها هم همينطوره
پيروز باشيد
سلام
دوست عزیز دقیقا برعکس فرمودید... تقریبا توضیح ها صحیح هست منتها لول ها برعکس!
یک توضیح کلی در زمینه آی تی میتونه در این لینک بهتون داده بشه:
http://joehertvik.com/help-desk-defi...vel-3-support/

البته شرکت هایی که پشتیبانی سطح بندی شده و دقیق دارن ، قطعا شرح وظایف و خدمات هر سطح از پشتیبانی رو به طور دقیق مشخص کردن...
و البته تعریف هر سازمان/شرکتی از سطوح پشتیبانی متفاوت هست. اما در لینک بالا یه شماتیک کلی میتونید ببینید