نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: گرفتن درگاه از بانک ملت

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2015
    محل سکونت
    CA
    نوشته ها
    382
    تشکر تشکر کرده 
    311
    تشکر تشکر شده 
    692
    تشکر شده در
    292 پست

    پیش فرض پاسخ : گرفتن درگاه از بانک ملت

    شرایط استفاده از خدمت

    - رعایت قوانین عمومی و قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران؛
    - نداشتن منع فعالیت از نظر نظام بانکی کشور؛
    - داشتن وب سایت آماده برای فروش اینترنتی؛
    - پذیرش بی قید و شرط مسئولیت کیفیت و کمیت کالا یا خدمت فروخته شده و کامل بودن فرایند ارائه و تحویل آن از سوی پذیرنده؛
    - تشریح کامل فرآیند فروش کالا یا خدمات به طرز مطلوب برای خریدار (دارنده کارت) در سایت پذیرنده (به منظور پیش گیری از بروز هرگونه ابهام و سوء تفاهم)؛
    - دارا بودن یک حساب متمرکز (جام، کوتاه مدت، قرض الحسنه الکترونیک) به نام شخص متقاضی نزد بانک ملت (چنانچه حساب بانکی ندارید، به یکی از شعبه های بانک ملت مراجعه کنید)؛
    - داشتن آدرس اینترنتی (دامنه) با یکی از پسوند های مجاز (com, .net, .org. و ir. با همه زیر دامنه های مجاز آن، مانند co.ir. و ac.ir. )؛
    - مطالعه راهنمای راه‌اندازی خدمت پرداخت اینترنتی، و فراهم کردن مدارک مورد نیاز .
    مدارک مورد نیاز (مشتریان حقیقی)

    - اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مالک سایت؛
    - نداشتن مطالبات معوق و چک برگشتی در سیستم بانکی کشور؛
    - دارا بودن اسناد تملیکی و استیجاری مرتبط با محل فعالیت؛
    - امکان ارائه مجوزهای رسمی صادره از مراجع ذی صلاح برای کسب و کار اینترنتی.
    مدارک مورد نیاز (مشتریان حقوقی)

    - کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء؛
    - نداشتن مطالبات معوق و چک برگشتی در سیستم بانکی کشور؛
    - کپی آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)؛
    - کپی اساسنامه شرکت.
    نحوه و مراحل دریافت خدمت

    ۱. ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی، به یکی از دو روش زیر:

    روش اول: از راه اینترنت

    ۱. مراجعه به سایت اصلی بانک ملت (نشانی: www.bankmellat.ir)؛
    ۲. مراجعه به بخش"عناوین مهم“←"سامانه پرداخت/خرید اینترنتی" ؛
    ۳. انتخاب گزینه"ثبت درخواست مشتری حقیقی" یا"ثبت درخواست مشتری حقوقی"؛
    ۴. تکمیل فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی، و دریافت کد پی گیری؛
    ۵. مراجعه متقاضی به شعبه دارای شماره حساب اصلی پذیرنده، با مدارک لازم؛
    ۶. احراز هویت متقاضی، و اخذ مدارک مورد نیاز در شعبه.
    روش دوم: مراجعه حضوری به شعبه

    ۱. مراجعه متقاضی (با مدارک لازم) به یکی از شعبه های در بانک ملت که آنجا حساب متمرکز داشته باشد؛
    ۲. ثبت درخواست درگاه پرداخت اینترنتی توسط شعبه، و اعلام کد پی گیری به متقاضی؛
    ۳. احراز هویت متقاضی، و اخذ مدارک مورد نیاز در شعبه.
    توجه
    - در صورت داشتن مطالبات معوق بانکی یا چک برگشتی در سیستم بانکی کشور، درخواست از سوی شعبه تایید نخواهد شد.
    - در صورت داشتن مجوز (e NAMAD) از وزارت"صنعت، معدن و تجارت"، کپی مدارک مربوط به شعبه تسلیم شود.

    http://www.bankmellat.ir/help_user_vpos.aspx

    موفق باشید

  2. تعداد تشکر ها ازkiava به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •