هرچه پیوندهای مناسبتری در سایت داشته باشید، بهتر می توانید با هدایت پیوندها از سایر صفحات وب به سایت خود و افزایش ترافیک سایت، افق فعالیتهای خود را گسترش دهید. در این فصل به
مطالب زیر می پردازیم:
· پی ریزی استراتژی ایجاد پیوندها
· تأثیرگذاری لینک ها
· استفاده از نماد تصویری و لینک های فوق متنی در پیوند به سایت
· مکان قرارگیری پیوندها
· ابزارهای کنترل سایت رقبا
· استفاده از پیوندها جهت بهتر ساختن تصویر
· حلقه های وب (Webrings) و فرافهرست (meta-index)
· راههای یافتن سایتهای مناسب جهت قراردادن پیوند
· استفاده از پیوندهای متقابل
· استفاده از برنامه های ارجاعی
چگونه پیوندها می توانند رتبه شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشند.
نکته: لینک ها، کلمه، تصویر و یا عنصر اطلاعاتی هستند که با کلیک بر روی آن، صفحه و یا اطلاعات دیگری به نمایش درمی آید.
متن کامل این مقاله را می توانید در لینک طراحی سایت هایبرد مطالع نمایید