
نوشته اصلی توسط
yas-host
با سلام.
در مورد تماس تلفنی بله گفته های شما صحیح است(قسمت پشتیبانی و ...) اما اینکه حساب حقوقی باشد و برای ورفای تماس بگیرند فقط در ابتدای ساخت پنل ممکن است این مورد نیاز باشد در غیر این صورت حساب ما نیز دو سال بصورت حقوقی و company در کشور بلژیک بود که یکبار هم تماس نگرفتند و برای حساب های حقیقی نیز این مورد اصلا وجود ندارد.
همچنین دریافت مدارک مجدد فقط و فقط هنگام ثبت سفارش و پرداخت توسط paypal توسط حساب مشکوک و غیرمعتبر برای ovh ممکن است رخ دهد.
شما می توانید با دیتاسنتر ovh دوسال کار کنید و با یک حساب همیشه پرداخت داشته باشید و هیچوقت مدارک درخواست نکنند یا مانند ما که حساب کاملا با مدارک صحیح و درست باز شده اما حدود سه ماه پیش برای هر خرید و ثبت سفارش مدارک درخواست می کردند که با هر بار نیز همان مدارک سری پیشین ارسال میشد ...
Ovh ثبات کافی در این موارد ندارد و بصورت دل به خواهی در هر زمان ممکن است هر عکس العملی را نشان دهد.
حال از دیتاسنتر ovh موارد خاص و عکس العمل های خاص نیز بعید نیست.
در اخر (طبق نوشته درج شده توسط خود شما) سه سال است با این دیتاسنتر کار می کنید . خیلی از همکاران بودند که نزدیک به 5 یا 6 سال است(همچنین خود ما) با این دیتاسنتر در حال همکاری هستند و تعداد سرور های زیادی دارند اما باز نمیتونند در رابطه با این دیتاسنتر نظر قطعی و صدرصدی دهند .(البته ما در ovh به دلیل مسائل تحریم در حال حاضر تعداد سرور بالایی نداریم).
و جمله پایانی همکار گرامی,
سعی کنید هر زمان قصد راهنمایی یا شرکت در بحثی را داشتید از خودتان تعریف و تجمید نکنید! بنده دوستانه خدمت شما عرض میکنم در پست های زیادی این جمله شما را شنیده ام که شما دارای پشتیبانی vip و .. هستید) مطمئنا خیلی از همکاران این مورد را دارند و 50 یورو برایشان پولی نیست.
موفق باشید.