در جواب شما عزیزان؛
اگر راهنمایی انجام میشود به صورت کامل انجام میشود تا جای سؤالی باقی نماند، توجه بفرمایید بنده عرض کردم حساب ما حقوقی است و همچنین امکان VIP فعال است و هر آنچه به صورت کمک عرض میشود براساس استفاده و تجربه با این نوع پنل می باشد و در صورتی که حساب شما حقیقی است ممکن است با تجربه بنده مغایرت داشته باشد.
اگر پنل OVH داشته باشید یک بخش به عنوان phone support وجود دارد که در صورت ثبت درخواست حداکثر تا 10 دقیقه پس از ثبت درخواست با شما تماس گرفته میشود و میتوانید درخواست خود را عنوان نمایید.
امیدوارم مواردی که عرض میشود علاوه بر کمک به شما عزیزان به دیگر دوستان و همکارانی که با جست و جو به این تاپیک هدایت میشوند نیز کمک کند.
همچنین به تمامی عزیزان پیشنهاد میشود حتماً بخش Terms (قوانین) مربوط به دیتاسنترها را مطالعه فرمایند چرا که بهترین کمک را میتوانند از این بخش دریافت کنند و به 99% سؤالات در این بخش پاسخ داده شده است.