
نوشته اصلی توسط
a.e
شما اگر قوانین دیتاسنتر را مطالعه فرمایید نوشته شده است که در هر زمانی باید امکان برقراری تماس و ارتباط با کاربر وجود داشته باشد و در هر زمانی نیز دیتاسنتر میتواند درخواست کند هر مدرکی را به صورت فکس یا ایمیل یا ... کاربر ارسال کند.
مواردی که خدمتتان عرض شد برای کاربران حقوقی است که در مدت 8 ماه اخیر چندین و چند بار از سوی دیتاسنتر با ما تماس گرفته شده است (نه به دلیل وریفای کردن بلکه به خاطر ارائه پشتیبانی و ...) که البته قابل ذکر است پنل مجموعه اُکسین سرور vip است و در پنل های vip امکانات پشتیبانی بیشتری مانند پشتیبانی تلفنی ، پاسخگویی سریعتر و ... نسبت به پنل های غیر vip (عادی) وجود دارد.