سلام
جالب بود و از این موارد بسیاری پیش آمده در دنیا و چه ایران .
ولی نکته اصلی اینجاست مسافران اون هواپیما وقتی به چشم دیدند که مشکلی برای اجناسشون پیش امده پیگیر شدند و عملا دیگه استفاده از ان شرکت تا جای ممکن استفاده نمی کنند.
ولی مشتریان هاستینگ های ایرانی و نحوه برخودشون برعکس هست دقیقا:
شروع: شرکت x تابیک زده رم 4 گیگ 10 هزار تومان چه خوب برم 3 تا بگیرم کل زندگیم ببرم روی سرور هاش,چه ادم با انصافیه پول الکی نمی گیره!خدا خیرش بده.
بعد از یک هفته از خرید ارسال تیکت به پشتیبانی:
تیکت پشتیبانی : آقا این سرور ما هنگ کرده لطفا ریست کن.
پشتیبان بعد از 24 ساعت : ریست شد به سرور فشار نیارید که هنگ نکنه.
مشتری: آقا من کاری نکردم فقط 2 تا تب گوگل کروم باز بود خواستم برم داخل کنترل پنل که اینطوری شد.
پشتیبان : تیکت بسته شد.
-------------
بعد از 2 ماه فروشنده میبینه عملا الان 5 تا سرور داره با اینکه به جای رم 4 تا داده به جای 2 هم 1024 باز هم هر کدوم از سرور ها 1 ریال سود هم نداره چه کار کنه پس یک ایمیل همگانی میفرسته کلا به 2 صورت هم هستن:
1- سرور مجازی به علت سوختن هارد ها از بین رفتند به سلامت خوش اومدید.
2-سرور های مجازی به علت تحریم از بین رفتند به سلامت خوش اومدید.
-------------
دقیقا همون مشتری که میاد اینجا تابیک میزنه کلی بحث که فلانی کجا رفت چی شد دیتا من چی میشه چرا و چرا و چرا!
دوباره تابیک جدید بعد از گذشت 1 ماه از نابود شدن دیتا در سرور قبلی از شرکت y
شروع: شرکت ؛ تابیک زده رم 4 گیگ 9 هزار تومان چه خوب برم 1 تا بگیرم از اول دوباره شروع کنم کار کردن دیتا ها رو جمع کنم!!!
مثل اینه که دقیقا دچار فراموشی می شوند وقتی تابیک خوش قیمت می بینند.
این میشه مشتری که برای خودش ارزش قائل نیست میزبان های هم پیدا میشند که از x به y و مجدد به z تغییر نام میدند و ....