ارسال ایمیل یا بصورت ریموت با کمک یوزر پسوردی که از ایمیل شما در اختیار دارند در حال انجام است. یا یک اسکریپت در هاست شما وجود دارد که این کار را انجام می دهد و یا آنکه یک کرون جاب در بک گراند این عمل را هندل می کند.
لاگ های ایمیل را بررسی کنید
مسیر Dovecot و vm-pop3 در دایرکت ادمین به شرح زیر است:
کد:
/var/log/maillog
/var/log/messages
مسیر لاگ Exim
مسیر زیر را بررسی کنید تا ببینید حجم لاگ کدام یوزر بیشتر از حالت عادی می باشد.
در صورتی که از ورژن 1.41.1 یا جدیدتر دایرکت ادمین استفاده می کنید از مسیر User Level -> E-Mail Accounts -> E-Mail Usage میتوانید ارسال یوزر ها را بررسی کنید.
با کمک آنتی ویروس حتما هاست خود را بررسی کنید. در دایرکت ادمین با کمک custombuild امکان نصب clamav را دارید. پس از نصب یکبار هاست خود و یا ریشه ی home را یکبار اسکن کنید.
در صورتی که فکر میکنید این فضا در اثر دریافت هرزنامه اشغال می شود٬ از ابزارهایی مثل spamassassin نیز میتوانید جهت ***** دریافت هرزنامه استفاده کنید.
برای ارسال ایمیل هم پیشنهاد می شود لیمیت ایجاد نمایید.