بجای اینکارها در ساعات مختلف شبانه روز به هاستینگهای پر ادعا از طریق گفتگوی آنلاین و تماس و یا هر چیزی که روش ادعای واهی در امر پشتیبانی دارند ارتباط بگیرید و نتایج جمع بندی شده رو قرار بدین.
پیشنهاد میکنه مع*** این عمل کنید
برای 30-40 هاستینگ برگزیده چک آپتایم بفرستید و نتایج رو قرار بدین.(بهرحال باید کمی وقت و هزینه بزارید وگرنه مالی نمیشه)
بنظر من در اینجور شرایط بهتره افرادی رو پیدا کنید که از تجربه خوبشون با فلان هاستینگ رو بگن. و دامنه فرد مربوطه رو مطالبه کنید و برای ایمیل اینفو لینک تائید اتوماتیک بفرستید اگر تائید کرد نظر رو منظور کنید و نکرد بیخیالش بشید.(مواردی چون رتبه آلکسا حداقلی میتونه جلوی نظرات جعلی رو بگیره)
و در انتها اجازه بدین همون فرد بعدا بتونه بیاد و در صورت داشتن نظر منفی و ناراضی شدن با دلایل اعلام کنه.
با شرایط فوق این کارتون جواب میده اما ما ایرانیها تا دلتون بخواد میایم بد هم رو میگیم و کم پیدا میشه خوبی کسه دیگه رو بگه جز واقعا محشر باشه