پست اصلاح شد !!
با سلام خدمت شما !
خیلی ممنون از شما - اگر هم کاری کردیم که مورد رضایت شما بوده , وظیفه بوده
ما اصولا شرایط مشتری رو به دلیل مشغله های کنونی جامعه کاملا درک می کنیم
ممکنه هست که عده ای از دوستان به خاطر مسافرت , عدم دسترسی به اینترنت , عدم وجود موجودی کافی در حساب و .... نتونند سرور خود را تمدید بکنند
در این موارد ما از مشتریان خود در تلگرام یا به صورت تماس تلفنی در مورد تمدید و یا عدم تمدید سوال می پرسیم که احیانا به دلیل مشکلاتشون که ممکنه برای همه پیش بیاد
ما سرور رو ساسپند یا حذف نکنیم که باعث شرمندگی ما پیش مشتری بشه ! که البته همونطور که گفتم چیزی جز وظیفه نیست
-----------------------------------------
در مورد پنل , دوستان همکاری که همچنان از پنل های VMware در سایتشون استفاده می کنند - همه دارای باگ بسیار خطرناکی می باشند که باعث به دست اوردن پسورد روت سرور اصلی می شه
اگر دوستانی که همچنان به عدم وجود این باگ اصرار دارند دو حالت وجود داره 1 - تا کنون این مشکل توسط یک هکر براشون پیش نیومده 2 - از نسخه های جدید خارجی استفاده می کنند (تا جایی که می دونم اینطوری نیست)
ولی تجربه بنده بیشتر از این تلخ تر بوده و همین پلاگین WHMCS باعث هک یکی از سرور های امریکا ما شده بود و باعث از دست رفتن اطلاعات یه عده از مشتریان !!! که باعث شرمندگی ما شد
بنابراین ما بیشتر تمایل داریم که مشتریان ما از عدم وجود پنل ناراحت باشند تا از "از دست رفتن اطلاعاتشون"
--------------------------------------------------------------------------------------
منظور از دسترسی پنل : ارائه دسترسی کنسول می باشد
که بر روی سرور های امریکا - انگلیس و المان قابل ارائه سهت
می توانیم بر روی تمامی سرور های مجازی از لوکیشن های فوق دسترسی VNC و کنسول تقدیم بکنیم