قطعی هم یک حدی داره که توی قرارداد ذکر شده
دقیق به خاطر ندارم ولی اگر اشتباه نکنم 24 ساعت در ماه یا همچین چیزی بود
بررسی کنید ببینید حد مجاز چقدر هست و اگر قطعی بیشتر باشه بله می تونید شکایت کنید و و خسارت از طرف مخابرات بگیرید
_______________________________
بنده روز 2 مرداد شکایت رو ثبت کردم به همراه یک اسکرین شات که شامل دو قسمت می شد.
قسمت اول پنل مخابرات به همراه قیمت و در دقیقا کنار اون هم یک صفحه مربوط به سایت time.ir که زمان و تاریخ رو نشون میداد
روز 4 یا 5 مرداد قیمت ها تصحیح شد و به شکایت هم پاسخ دادن که قیمت ها پیاده سازی شد






پاسخ با نقل قول