نقل قول نوشته اصلی توسط iHSG نمایش پست ها
سلام
اگه قرار باشه بخش فروش هاستینگ به 24 تا سوال پشت سر هم پاسخ کامل بده بعدش تازه مشتری بفهمه که نه مناسب نیستن که الان همه هاستینگ ها باید حداقل 10 کارمند بخش فروش داشتن
از نظر من اینا همش شعار و فلسفه است آدم باید خودش بفهمه با توجه به شرایط خودش چه سرویس براش بهتره بعد تازه اگر سوال پرسیدن برای جلوگیری از کلاه برداری های احتمالی باشه خب کسی که کلاه بردار باشه می تونه جواب همه سوالات رو به دروغ مثبت بده
دوست‌گرامی‌میشه‌تمام موارد و به‌صورت خلاصه در بخش قوانین به عنوان حقوث‌مشتری قرار داد
همچنین قسمتی به عنوان سوال‌های متداول به اینگونه موارد پرداخت
موفق باشید