سلام
خارج از کشور رو نمی دونم چون اصلا تا حالا قسمت نشده برم و فامیلی هم خارج ندارم اما تو ایران این چیزا کاملا طبیعیه.
نمونه بزرگش همین شماره 2020 پشتیبانی ADSL مخابرات هر وقت قطع میشه زنگ میزنیم یا میگه قطع نیستش و مشکل از طرف شماست و 10 بار باید مودم رو Restart کنیم یا میگه مشکل سراسری و کل کشور این مشکل رو دارن
به نظر من حداقل وقتی نمی تونن مشکلی رو رفع کنن شهامت داشته باشن و بیان بگن آٰره آقا حق با شماست ما فعلا این مشکل رو داریم و نتونستیم حلش کنیم انشاءالله به امید خدا حل میشه اما متاسفانه تو ایران شرکت ها طورین که هر وقت احساس کنن حق با مشتریه انگار به شعور خودشون بر خورده یه جوری قضیه رو می پیچونن که بالاخره مشتری توجیه بشه که اشتباه میکنه.






