نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
بله به شعبه مراجعه کنید و همانطور که در متن قبل عرض کردم درخواست کنید "استعلام ثبت و احوال " را از سیستم اخذ کنند و همچنین مشخصات شما را (مشخصات ثبت شده برای حساب) را چک کنند. شماره همراه ثبت شده خودتان را نیز حتماً چک کنید خصوصا اگر تغیر سیم کارت داشته اید.اگر هم بعد از گفتن عبارت "استعلام ثبت و احوال" همانند علامت سوال شما را نگاه کردند به معاون شعبه مراجعه کنید و درخواست کنید با همان شماره که در پست قبل اعلام شد تماس داشته باشند و مشکل را شرح دهند تا راهنمایی بشوند که در سیستم به چه شکل باید عمل کنند
من فردا صبح میرم نزدیک ترین شعبه بانک ملی ام بهشون میگم همچین مشکلی در سامانه جدید بام هست موقع ثبت نام و با پشتیبانی تماس داشتم گفتند برید بهشون بگید استعلام ثبت احوال مغایرت بگیرند اینا حل میشه همینو بهشون فردا میگم اگر حل نکردن از همان جا حساب را خالی میکنم + اینکه میبندم سپس بانک ملت حساب باز میکنم حالا خودشون میدونند خیلی ممنون از راهنمایی شما. این پست هم حذف کنید یا غیره .