بله به شعبه مراجعه کنید و همانطور که در متن قبل عرض کردم درخواست کنید "استعلام ثبت و احوال " را از سیستم اخذ کنند و همچنین مشخصات شما را (مشخصات ثبت شده برای حساب) را چک کنند. شماره همراه ثبت شده خودتان را نیز حتماً چک کنید خصوصا اگر تغیر سیم کارت داشته اید.اگر هم بعد از گفتن عبارت "استعلام ثبت و احوال" همانند علامت سوال شما را نگاه کردند به معاون شعبه مراجعه کنید و درخواست کنید با همان شماره که در پست قبل اعلام شد تماس داشته باشند و مشکل را شرح دهند تا راهنمایی بشوند که در سیستم به چه شکل باید عمل کنند