درود
عرض خسته نباشید به همکاران عزیز
ما یک تلفن ثابت داریم که برای ثبت و دریافت نماد الزامی هست همونطور که می دانید..
با این حال ما نمیخوایم از این تلفن استفاده کاربری داشته باشیم.

و باتوجه به اینکه ثبت این اطلاعات در سایت و در نماد الزامی است سوال اینجاست که
تماس مشتریان از طریق اطلاعات نماد اعتماد به چه صورت هست؟ روزانه تماس می گیرن از این طریق یا ..فقط از طریق پشتیبانی تیکتینگ و اطلاعات موجود در خود سایت؟

باتشکر

- - - Updated - - -

+ آیا راه حلی دارید برای این مورد؟

* هزینه تلفن مجازی هم که به نسبت زیاد هست