نقل قول نوشته اصلی توسط giga نمایش پست ها
1- اصلی ترین روال پشتیبانی ما Ticket هست ( خیلی خیلی خیلی تاکید میکنم شما فکر کنید فقط تیکت داریم ! }

پس این چیه بنده خدا گفته از طریق تیکت ساپورت میکنه برای ی موارد ضرروی هم تلفن یعنی حتما باید باید توی یاهو مسنجر ساپورت بده به شما که بگید پشتیبانی داره
کی حالا حرفی از یاهو زد؟! شما حتما خودتون همچین طرز فکری دارید.
بنده منظورم اینه که تیکت اصلا بدرد نمیخوره چون یه جورایی پیچوندن مشتری هست. درضمن خیلی از مشکلات رو نمیشه بصورت تیکت بیان کرد و تا مشتری بیاد بفهمونه که مشکلش چیه زمان زیادی میگذره.