نقل قول نوشته اصلی توسط karwan125 نمایش پست ها
من بهتون پیشنهاد میکنم اصن سمت آسیاتک نیاید سرویس صبحانه - 12 گیگ یک ساله رو 3 روز خریداری کردم , واقعا پشیمونم . بالای 25% Packet Lost دارم و همراه با قطع و وصلی مکرر .

سواد پشتیبان فنی شون واقعا در حد بسیار پایینی هستش ! بابت مشکل وقتی باهاشون صحبت میکنی یه سری جواب بهتون میدن که اصن بی ربط به سوال شما هست.
قطع وصلی پی در پی مشکل از خط تلفن شماست که نویز داره .

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad933 نمایش پست ها
تشکر اما خودم اسیاتک دارم
میخواهم بدونم سرویس های 512 و 1 و 2 مگ نامحدودشون چطور هست؟از لحاظ پینگ با اروپا و سرعت اپلود و داناود
نامحدود خود پشتیبانی میگه سرعتش پایینه خوب نیست و سرعتش هم تقصیم بر 8 میشه اون میشه سرعت شما و بیش از اون تبادل حجمی استفاده کنید سرعت محدود تر میشه .