نقل قول نوشته اصلی توسط robot نمایش پست ها
ممنون از توضیحات خصوصا سوالات دوستان

تیکت برای من فعال نیست یعنی برای هیچکس فعال نیست فعال سازی چگونه است ؟ و چطوری دسته بندی ارتباطات از طریق تیکت یعنی خرید پشتیبانی و ...

و دیگری اینکه این سیستم با دایرکت ادمین ست میشه ؟؟ باید این سیستم جدا از Vps هاستینگ باشه یا میشه روی همون دایرکت ادمین نصب کرد و خود دایرکت ادمینم بهش ست کرد...

اخرشو خودمم نفهمیدم چی گفتم
باید بخش های مورد نظر مثل فروش، پشتیبانی و ... رو بسازین از این طریق : Setup > Support Departments > Add New Department بعد تیکت هم میتونن بدن.

در مورد سوال دوم اطلاعی ندارم و 100% میشه چون تو سایت اصلیش دایرکت ادمین رو زده ساپورت میکنه.