
نوشته اصلی توسط
hegza
یک سرفصل داشته باشید. هر جلسه بر اساس اون جلو برید
پیشنهاد:
بهتره جلسه اول یک توضیحاتی بدین و بعد یک سنجش بکنید ببینید درک دانش آموزان از برنامه نویسی در چه حد هست و بعد جلسه بعد و همینطور برید جلو. اصولا عقلانی نیست نقطه شروع و پایان رو مشخص کرد چون شما تا ندونید سطح در چه حده نمیتونید برنامه بریزید.
مثل مهندسی برق شریف هست و دانشگاه آزاد.
حساب کنید درس ماشین 1 یک پیشنیازهایی داره و طبیعتا باید همه بلد باشند مثل مغناطیس مدار1 و... اما چون اساتید دانشگاه آزاد معلوم نیست مدار یک رو چطور درس داده میبینی کسیکه تازه شروع کرده به تدریس در دانشگاه آزاد باید تازه بدونه سطح دانشجویان در چه حده بعد برنامه ریزی کنه.
اما تو شریف فوری میره کتاب ماشین پرفسور بیم بهارا رو معرفی میکنه و تا تهش میره. ولی تو آزاد همین کتاب معرفی میشه ولی از 8 فصلش شاید 4فصلشم تدریس نکرد دوستم برای دانشجوهاش. میگفت طرفین وسطین باید یادشون میدادم!!!