نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

موضوع: افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #22
    عضو جدید javad159 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    بابلسر
    نوشته ها
    42
    تشکر تشکر کرده 
    119
    تشکر تشکر شده 
    131
    تشکر شده در
    105 پست

    پیش فرض پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Majiiid نمایش پست ها
    همه مواردی که گفتین کاملا صحیح هست ولی خب این مشکلی که همیشه درگاه ها باهاش مواجه هستند اینکه افراد با هویت جعلی ثبت نام میکنن بعدا اینچنین اختلاف هایی پیش میاد ولی خب در کل منظورم این بود که تسویه کنید بره تا نه اعصاب خودتون و همکارانتون خرد بشه نه اعصاب مشتری , تسویه حساب کنید و پروفایلشو ببندید تا تکلیف مشخص بشه ،متاسفانه ما در همچین کارهای کوچکی و مبلغ اندک قانون سختی داریم در کشور ولی برای گردن کلفت ها میلیادردها دلار بدون اینکه اسمشون حتی مشخص بشه از حساب خزانه واریز میشه و آب از آب تکون نمیخوره!
    البته استارتر عزیز ببخشن که اینجوری رک صحبت کردم ولی در همچین شرایطی بهتر آدم صادق باشه شما میتونستید بگید که با هویت جعلی یا به نام کسی دیگر ثبت نام کردید و اشتباه شده , اصلاح میکردید و مبلغ رو میگرفتین بعد از اون هم اگر تمایل به همکاری نداشتین میرفتین درگاه دیگه.
    سلام و احترام

    فرمایش شما صحیح و متین ولی ما قوانین را برای تمامی پذیرندگان اجرا میکنیم چه کسانی که 100 هزار تومان تراکنش دارند و چه آنهایی که تراکنش های میلیونی دارند
    یکی از پذیرندگان روزانه بیش از 3 میلیون تراکنش داشت و پاسخ پشتیبانی ما را نمی دادند و در نهایت مشخص شد که ایران نیستند و با مدارک شخصی دیگر(خانم) ثبت نام کردند ،تسویه باهاشون انجام نشد تا تماس گرفتند و انتقال حساب کاربری انجام دادند و یکی از اقوامش در ایران مسئولیت را پذیرفت و تسویه با آن شخص انجام شد .
    اصلا مبلغ مهم نیست برای ما ،قوانین در هر صورت باید اجرا شود و اینکه همان تسویه حساب اول هم لطف کردیم و انجام دادیم در غیر این صورت با دروغی که ایشون گفتند هر شرکتی جای ما بود برخورد جدی میکرد .
    ثبت حساب بانکی 5 دقیقه هم زمان نمی خواهد و وقتی ایشون اقدام نمیکنند و از طرفی پافشاری میکنند برای تسویه بنده شخصا جلوی تسویه را میگیرم تا حساب بانکی مورد نظر ثبت گردد .
    همین مبلغ ناچیزی که میگویید برای بسیاری از شرکت ها مشکل ایجاد کرده ،چند سال پیش بخاطر 5000 تومان که یکی از کاربران از سایت یکی از همکاران خرید کرده بود و محصول را دریافت نکرد که آن هم بی توجهی کاربر بوده که ایمیل نامعتبر وارد کرده بود ،همکار ما را به فتا و ... کشاندند بخاطر 5000 تومان .

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط vahidmoby نمایش پست ها
    با این حساسبت های بالا روی درگاه های واسط اگر برای روی اعصاب بودن تسویه کنن یهو میبینید برادر همون آقا میره شکایت میکنه ازشون که به چه حقی با اسم من اجازه دادید ثبت نام کنه و ...
    بعد همین بهانه ای میشود برای پولشویی، و اینکه ممکن است این کار رو قبلا هم انجام داده باشن و درگاه واسط رو ببندن و کل شرکت زیر سوال بره، همشون دادگاهی بشن خدای نکرده.

    DirectPay واقعا یکی از معتبرترین و بی حاشیه ترین درگاه های واسط هستش و بنده به شخصه واقعا براشون احترام ویژه ای قائلم
    در کل کار عاقلانه اینه که تا حساب بانکی با مشخصا ثبت نام شده رو ثبت نکنن مبلغ بلوکه بشه.
    و میدونم هیچوقت ریسک نمیکنن و پول رو به شخص نمیدن تا 1001 مشکل خدای نکرده براشون پیش میاد
    مخصوصا که با این تاپیک یه کلا این داستان عمومی شده و خیلی ها برای شیطنت هم که شده پیگیر میشن این داستان رو.
    سلام و احترام

    ممنونم از شما دوست عزیز
    دقیقا همینطور است ،همین مبالغ ناچیز بیشتر دردسر درست میکند
    ما کامل به استارتر عزیز توضیح دادیم و بارها خودمان تماس برقرار کرده و پیگیر این موضوع شدیم و احترام گذاشتیم ولی وقتی میان و تاپیک باز میکنند یعنی بی توجهی به توضیحات ما و بی اعتمادی به شیوه ی کار ما و اینکه برخی از عزیزان هستند که فکر میکنند قوانین در هر شرکت یکسان است و هنگام عضویت قوانین را مطالعه نمیکنند و همین مشکل ها بوجود می آید .
    واقعا ثبت حساب بانکی 5 دقیقه هم وقت نمیگیرد نمی دانم چرا انجام نمی دهند و امروز و فردا میکنند و بلفرض شرکتی چند شریک دارد ،آیا در بانک حساب های جدا افتتاح میکند و میگوید هر مبلغی در حساب آمد به فولانقدر بین این حساب ها تقسیم کنید ؟آیا بانک این کار را میکند ؟اصلا هیج شرکتی هست که این کار را انجام دهد یا یک حساب مشترک افتتاح میکنند ؟
    بنده در تعجبم

    - - - Updated - - -

    این مورد را هم عرض کنم کارت ملی که ارسال کردن واضح واضح نیست و کارمندان یکبار نقص زدن براشون و ایشون مجدد آمدند همان اسکن را کمی بزرگتر کردند و ارسال کردند و این مورد هم باهاشون راه اومدیم و گفتیم اشکالی ندارد شاید شرایطش را ندارد تا اسکن مجدد بگیرد ،یعنی اعتماد کرده ایم ولی در نهایت .. خودتان دارید مشاهده میکنید .
    تمام قسمت های سیستم توسط بنده بصورت مستقیم و لحظه ای بررسی می شود ...
    ویرایش توسط javad159 : May 22nd, 2016 در ساعت 19:51

  2. تعداد تشکر ها از javad159 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 30th, 2015, 22:00
  2. مشکل در افزودن سفارش جدید
    توسط mehrshad13and11 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: August 27th, 2013, 11:46
  3. مشکل با افزودن هارد !!! فوری
    توسط Mihan-Server در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 20th, 2013, 00:08
  4. لطفا زود جواب بدین
    توسط royalchat در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: February 4th, 2012, 19:25

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •