نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

موضوع: افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    عضو جدید javad159 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2013
    محل سکونت
    بابلسر
    نوشته ها
    42
    تشکر تشکر کرده 
    119
    تشکر تشکر شده 
    131
    تشکر شده در
    105 پست

    پیش فرض پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط Santourio نمایش پست ها
    با سلام

    پس از ایجاد کردن حساب کاربری درون یکی از سایت های درگاه پرداخت و انجام تمامی مراحل از جمله ارائه اسکن کارت ملی و پر کردن تمامی فیلد های حساب کاربری در تسویه حساب 3 تراکنش با این سایت درگاه واسط مشکل پیدا کردیم. (حساب کاربری تایید شده است.)

    پشتیبانان این سایت می گویند کارتی که برای تسویه حساب ثبت کردید باید مطابق با اطلاعات حساب کاربری شما باشد. یعنی من اگر با مدارک شخصی دیگر درگاه پرداخت گرفتم نمیتونم برای تسویه حساب تراکنش های مالی کارت خودم را وارد کنم .

    در هنگام ثبت شماره کارت این قانون را وضع کرده اند و متاسفانه من ندیدم و 3 تراکنش انجام دادم . ( اولین تراکنش که با مبلغ 35 هزار تومان بوده را تسویه کردند و 2 تراکنش بعدی به مشکل بر خورده)
    اولین تراکنش را با موفقیت به حسابم واریز کردند و 2 تراکنش دیگر که مبلغ 85 هزار تومان در مجموع است با تسویه آن ها به مشکل بر خورده ایم. وقتی با پشتیبانان صحبت می کردیم می گفتند باید حتما اطلاعات کارت و شخص ایجاد کننده حساب کاربری یکی باشند .اولین تسویه حساب را انجام دادیم که فکر نکنید میخواهیم اذیتتان کنیم یا پول را نزد خود نگهداریم ، حالا سوالاتی که برای من پیش امده این است که :


    - آیا این قانون صحت دارد که درگاه پرداخت واسط نمی تواند به کارتی که با مشخصات ایجاد کننده حساب کاربری مطابقت ندارد تسویه حساب و عملیات بانکی انجام دهد ؟

    - وقتی پروفایل من تایید شده و مدارک من به درستی تایید شده اند چرا حق ندارم کارت ها با مشخصات دیگری را اضافه کنم ؟

    - قبل از عضویت در این درگاه پرداخت واسط ، در درگاه پراخت واسط معتبر دیگر بیش از چند حساب بانکی را ثبت کرده بودیم که مربوط به هر یک از اعضای تیم استایل فا میشد و به راحتی تا قبل از اینکه مشکلاتی برای این درگاه پرداخت واسط انجام شود تمامی تراکنش ها به هر یک از کارت ها که می خواستیم واریز میشد و مشکلی پیش نمیامد. ( این قضیه تا همین 1 ماه پیش ادامه داشت و 2-3 سال بود که چند شماره کارت ثبت کرده بودیم)

    ممنون میشم دوستان اگر کمکی میتوانند کنند ارائه دهند.

    سلام و احترام

    پذیرنده محترم حساب شما تایید شده می باشد و جهت تسویه حساب همانطور که پشتیبانان شرکت به اطلاع شما رساندند میتوانید اطلاعات حساب بانکی شخصی که حساب کاربری با نام او می باشد را اضافه نمایید تا تسویه انجام شود و شماره حساب قبلی حذف گردد
    بنده نمی دانم مشکل چیست که شماره حساب فرد مورد نظر را اضافه نمیکنید تا تسویه انجام شود
    ما در قوانین شرکت ،صفحه ثبت حساب بانکی ،صفحه درخواست تسویه و حتی صفحه اصلی پنل کاربری خیلی واضح درج کرده ایم این مورد را و طبیعتا باید همینطور باشد .
    قوانین و سیاست کاری هر شرکت متفاوت است و شرکت ما با این قوانین و سیاست فعالیت میکند و تسویه فقط و فقط با دارندگان حساب انجام می شود و اطلاعات فردی و بانکی پذیرنده باید یکی باشد .
    جهت تسویه حساب ،اطلاعات حساب بانکی فردی که با اطلاعاتش ثبت نام کرده اید را وارد نمایید و به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید

  2. تعداد تشکر ها از javad159 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: August 30th, 2015, 22:00
  2. مشکل در افزودن سفارش جدید
    توسط mehrshad13and11 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: August 27th, 2013, 11:46
  3. مشکل با افزودن هارد !!! فوری
    توسط Mihan-Server در انجمن دايرکت ادمين DirectAdmin
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: June 20th, 2013, 00:08
  4. لطفا زود جواب بدین
    توسط royalchat در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: February 4th, 2012, 19:25

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •