-
May 21st, 2016, 13:28
#11
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
samansystems
زرين پال از ابتدای شروع فعاليت اين مورد رو داشته و تنها حساب های بانکی که با نام شخص مطابقت داشته رو تاييد ميکرده.
در گذشته برای تاييد حساب بانکی از کاربر تصوير کارت بانکی و دفترچه رو دريافت ميکرد ولی در حال حاضر با توجه به دسترسی به سوئيچ های بانکی مختلف اين نام از روی شبکه شتاب و پايا، تطبيق داده ميشه.
دو یا سه روز است که منتطر تایید حساب کاربری در زرین پال بودیم تا از زرین پال درگاه پرداخت واسط بگیریم .
اسکن کارت ملی را ارائه دادیم ولی فرمدند که باید شناسنامه هم ارائه بدیم.
برای هواپیما سوار شدن کارت ملی کفایت میکنه ، دلیل خواصی داره که زرین پال کارت ملی رو به تنهایی قبول نمیکنه ؟
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
-
May 21st, 2016 13:28
# ADS
-
May 21st, 2016, 13:29
#12
عضو انجمن
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!
بله درسته . این قانون بسیار درست هستش و هر شرکتی هم که از این قانون پیروی نمیکنه اشتباه میکنه
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram :
@IrServerCo
-
تعداد تشکر ها ازfarmanrava به دلیل پست مفید
-
May 21st, 2016, 13:33
#13
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
Santourio
دو یا سه روز است که منتطر تایید حساب کاربری در زرین پال بودیم تا از زرین پال درگاه پرداخت واسط بگیریم .
اسکن کارت ملی را ارائه دادیم ولی فرمدند که باید شناسنامه هم ارائه بدیم.
برای هواپیما سوار شدن کارت ملی کفایت میکنه ، دلیل خواصی داره که زرین پال کارت ملی رو به تنهایی قبول نمیکنه ؟
پروسه تاييد هويت در زرين پال سختگيرانه هست ولی بعد از تاييد هويت ميتونيد بدون مشکل از زرين پال استفاده کنيد.
در زمان سوار شدن به هواپيما شما علاوه بر کارت ملی خودتون هم حضور داريد. ولی در زمان عضويت در زرين پال مراجعه حضوری اجباری نيست.
ضمنا شما کارهای مالی رو با سوار شدن در هواپيما مقايسه نکنيد. وقتی ميخواين حساب بانکی باز کنيد لازم هست هم شناسنامه رو همراه داشته باشيد و هم کارت ملی.
ویرایش توسط samansystems : May 21st, 2016 در ساعت 13:37
-
تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید
-
May 21st, 2016, 13:35
#14
عضو انجمن
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!
نیاز به این همه حساسیت نیست که ...
شما به حساب خودتون ( تایید کننده درگاه ) واریز کنید سپس به حساب همکارانتون انتقال بدید.
-
-
May 21st, 2016, 13:37
#15
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
samansystems
پروسه تاييد هويت در زرين پال سختگيرانه هست ولی بعد از تاييد هويت ميتونيد بدون مشکل از زرين پال استفاده کنيد.
در زمان سوار شدن به هواپيما شما علاوه بر کارت ملی خودتون هم حضور داريد. ولی در زمان عضويت در زرين پال مراجعه حضوری اجباری نيست.
با توجه به جواب قانع کننده ای که دادید تا لحظاتی دیگر اسکن شناسنامه را نیز اسکن میکنم و از حساب کاربری خود در زرین پال ارسال میکنم.
اجازه نمیدید که یک کارت با ایجاد کننده حساب کاربری مطابقت داشته باشد ولی 2 الی 3 کارت با مشخصات دیگری برای تسویه حساب ثبت شود ؟
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
-
May 21st, 2016, 13:40
#16
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
Santourio
اجازه نمیدید که یک کارت با ایجاد کننده حساب کاربری مطابقت داشته باشد ولی 2 الی 3 کارت با مشخصات دیگری برای تسویه حساب ثبت شود ؟
متاسفانه خير. زرين پال تو سيستم به سوئيچ های بانکی ذکر شده متصل هست و تنها حساب های بانکی که با نام کاربر مطابقت دارن رو تاييد ميکنه.
اگر شريک داريد ميتونيد از سرويس های درگاه اشتراکی زرين پال (ثابت و شناور) استفاده کنيد و در زمان انجام تراکنش، مبالغ رو بين خودتون و يک يا چند شريک تقسيم کنيد.
-
تعداد تشکر ها از samansystems به دلیل پست مفید
-
May 21st, 2016, 13:42
#17
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
samansystems
متاسفانه خير. زرين پال تو سيستم به سوئيچ های بانکی ذکر شده متصل هست و تنها حساب های بانکی که با نام کاربر مطابقت دارن رو تاييد ميکنه.
اگر شريک داريد ميتونيد از سرويس های درگاه اشتراکی زرين پال (ثابت و شناور) استفاده کنيد و در زمان انجام تراکنش، مبالغ رو بين خودتون و يک يا چند شريک تقسيم کنيد.
در سرویس های درگاه اشتراکی زرین پال ، شریک های من باید مدارک خودشون رو ارائه بدن ؟
Telegram ID : Santourio , YId: Bj.street Site: Ww
w.STYleFa.iR
-
-
May 21st, 2016, 14:03
#18
عضو انجمن
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
Santourio
در سرویس های درگاه اشتراکی زرین پال ، شریک های من باید مدارک خودشون رو ارائه بدن ؟
بله...حتما با شریک ها بگو توی زرین پال ثبت نام و مدرک ها برای فعال سازی ارائه کنن...
-
تعداد تشکر ها از Raymvnd به دلیل پست مفید
-
May 21st, 2016, 19:44
#19
عضو جدید
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
Santourio
با سلام
پس از ایجاد کردن حساب کاربری درون یکی از سایت های درگاه پرداخت و انجام تمامی مراحل از جمله ارائه اسکن کارت ملی و پر کردن تمامی فیلد های حساب کاربری در تسویه حساب 3 تراکنش با این سایت درگاه واسط مشکل پیدا کردیم. (حساب کاربری تایید شده است.)
پشتیبانان این سایت می گویند کارتی که برای تسویه حساب ثبت کردید باید مطابق با اطلاعات حساب کاربری شما باشد. یعنی من اگر با مدارک شخصی دیگر درگاه پرداخت گرفتم نمیتونم برای تسویه حساب تراکنش های مالی کارت خودم را وارد کنم .
در هنگام ثبت شماره کارت این قانون را وضع کرده اند و متاسفانه من ندیدم و 3 تراکنش انجام دادم . ( اولین تراکنش که با مبلغ 35 هزار تومان بوده را تسویه کردند و 2 تراکنش بعدی به مشکل بر خورده)
اولین تراکنش را با موفقیت به حسابم واریز کردند و 2 تراکنش دیگر که مبلغ 85 هزار تومان در مجموع است با تسویه آن ها به مشکل بر خورده ایم. وقتی با پشتیبانان صحبت می کردیم می گفتند باید حتما اطلاعات کارت و شخص ایجاد کننده حساب کاربری یکی باشند .اولین تسویه حساب را انجام دادیم که فکر نکنید میخواهیم اذیتتان کنیم یا پول را نزد خود نگهداریم ، حالا سوالاتی که برای من پیش امده این است که :
- آیا این قانون صحت دارد که درگاه پرداخت واسط نمی تواند به کارتی که با مشخصات ایجاد کننده حساب کاربری مطابقت ندارد تسویه حساب و عملیات بانکی انجام دهد ؟
- وقتی پروفایل من تایید شده و مدارک من به درستی تایید شده اند چرا حق ندارم کارت ها با مشخصات دیگری را اضافه کنم ؟
- قبل از عضویت در این درگاه پرداخت واسط ، در درگاه پراخت واسط معتبر دیگر بیش از چند حساب بانکی را ثبت کرده بودیم که مربوط به هر یک از اعضای تیم استایل فا میشد و به راحتی تا قبل از اینکه مشکلاتی برای این درگاه پرداخت واسط انجام شود تمامی تراکنش ها به هر یک از کارت ها که می خواستیم واریز میشد و مشکلی پیش نمیامد. ( این قضیه تا همین 1 ماه پیش ادامه داشت و 2-3 سال بود که چند شماره کارت ثبت کرده بودیم)
ممنون میشم دوستان اگر کمکی میتوانند کنند ارائه دهند.
سلام و احترام
پذیرنده محترم حساب شما تایید شده می باشد و جهت تسویه حساب همانطور که پشتیبانان شرکت به اطلاع شما رساندند میتوانید اطلاعات حساب بانکی شخصی که حساب کاربری با نام او می باشد را اضافه نمایید تا تسویه انجام شود و شماره حساب قبلی حذف گردد
بنده نمی دانم مشکل چیست که شماره حساب فرد مورد نظر را اضافه نمیکنید تا تسویه انجام شود
ما در قوانین شرکت ،صفحه ثبت حساب بانکی ،صفحه درخواست تسویه و حتی صفحه اصلی پنل کاربری خیلی واضح درج کرده ایم این مورد را و طبیعتا باید همینطور باشد .
قوانین و سیاست کاری هر شرکت متفاوت است و شرکت ما با این قوانین و سیاست فعالیت میکند و تسویه فقط و فقط با دارندگان حساب انجام می شود و اطلاعات فردی و بانکی پذیرنده باید یکی باشد .
جهت تسویه حساب ،اطلاعات حساب بانکی فردی که با اطلاعاتش ثبت نام کرده اید را وارد نمایید و به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید
-
تعداد تشکر ها از javad159 به دلیل پست مفید
-
May 22nd, 2016, 02:33
#20
پاسخ : افزودن کارت بانکی مطابق با حساب کاربری در درگاه های پرداخت واسط !!!

نوشته اصلی توسط
javad159
سلام و احترام
پذیرنده محترم حساب شما تایید شده می باشد و جهت تسویه حساب همانطور که پشتیبانان شرکت به اطلاع شما رساندند میتوانید اطلاعات حساب بانکی شخصی که حساب کاربری با نام او می باشد را اضافه نمایید تا تسویه انجام شود و شماره حساب قبلی حذف گردد
بنده نمی دانم مشکل چیست که شماره حساب فرد مورد نظر را اضافه نمیکنید تا تسویه انجام شود
ما در قوانین شرکت ،صفحه ثبت حساب بانکی ،صفحه درخواست تسویه و حتی صفحه اصلی پنل کاربری خیلی واضح درج کرده ایم این مورد را و طبیعتا باید همینطور باشد .
قوانین و سیاست کاری هر شرکت متفاوت است و شرکت ما با این قوانین و سیاست فعالیت میکند و تسویه فقط و فقط با دارندگان حساب انجام می شود و اطلاعات فردی و بانکی پذیرنده باید یکی باشد .
جهت تسویه حساب ،اطلاعات حساب بانکی فردی که با اطلاعاتش ثبت نام کرده اید را وارد نمایید و به پشتیبانی تیکت ارسال فرمایید
کل ماژولهایی که دارید همین ها هستند؟
-
تعداد تشکر ها از friend_sre به دلیل پست مفید