-
May 17th, 2016, 21:06
#51
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
iHSG
آخه من با مرکز مخابراتی مون ارتباط خوبی ندارم حتی جریان اینکه الان در منزل کوچک دو تا خط داریم سر همین مرکز مخابراتی زبون نفهم است.
هم کیفیت خطوط کوچه ما خیلی پایینه هم تمامی خطوط کوچه فیبر نوری هستن که فقط از مخابرات می تونن سرویس بگیرن بعد بنده به صورت منحصر به فرد با کلی دعوا و پیگیری تونستم یه خط جدید مسی در کنار خط فیبر نوری خودم داشته باشم که همین برام کلی دردسر و اضطراب داشت حوصله مواجه شدن دوباره با مرکز مخابراتی رو ندارم.
خب آخه میگم کوچه خیلی قدیمیه و همه چیزش قدیمی حساب میشه حتی همه خونه ها من جمله خونه ما کلنگی هستش و بیشتر از 20 سال قدمت داره مطمئنید اگه فقط به حرف من به عنوان یه نفر توی این کوچه میان کل سیم کشی کوچه رو درست میکنن؟ آخه تو کوچه ما 2 نفر بیشتر اینترنت ندارن بقیه اصلاً نمی دونن اینترنت چی هست همه شون پیرمرد پیرزن های ترک زبان هستن.
به هر حال فیبر نوری در ایران تکنولوژی نوین و جدید خوب هست بهتره ازون استفاده کنید کیفیت خط بالاییی داره دیگه این دردسر ها نیست فقط بدیش اینه فقط مخابرات نت میده که خودتون اشاره کردید مشخص هست خلاصه زیرساخت سیم های انجا داغونه مشکل از بیرونه اینجور که توضیح دادید یا اینکه بیخیال بشید همینی که 2 مگ پهنا باز هست استفاده کنید کیفیت برای این پهنا خیلی مناسب هست .
-
-
May 17th, 2016 21:06
# ADS
-
May 18th, 2016, 01:20
#52
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
GOD
سلام
شرایط خودمون تقریبا یکسان هست ولی یکم خط م وضعیتش بهتره امروز تا 800 هم کشید سرعت

نوشته اصلی توسط
iHSG
آخه شما و دوستان چطوری می تونید روی SNR Down مثلاً 10 یا 11 هم کیفیت خوب داشته باشید و هم سرعت بالا؟
برای من آسیاتک میگه نمیشه سرعتم رو حتی 1 مگ اضافه کنن چون میگه SNR Down برام میاد زیر 15 و قطعی پیدا میکنم.
شما چطور قطعی ندارید؟
باور کنید من مودم رو سر خط هم بردم کیفیت SNR خطم همین بوده.
یعنی سیم کشی داخلی مشکلی نداره چون حتی به تازگی سیم فویل دار مسی رو به صورت مستقیم از در خونه به مودم کشوندم یعنی هیچ سدی وسط راه نیست منزل هم خونه تک طبقه است نه آپارتمان و سیم مسیری بیشتر از 12 متر طی نکرده.
پس سیم کشی داخلی خوبه اگه مشکل از سیم کشی کوچه باشه چطوری می تونم حلش کنم؟
باور بفرمایید حتی یک itme out نداریم
یه چیزی فهمیدم که خیلی جالبه ۴ نفر از کسانی که در همین نزدیکی یعنی ۲۰۰ متری ما هستند بنده چک کردم دقیقا حتی خود نمایندگی فروششون SNR 12 حداکثر بود که داشتند !
احساس میکنم یجای کار داره میلنگه که پهنای باند حداکثر نرسه
ولی کیفیت خوبه
-
-
May 18th, 2016, 01:28
#53
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟
مشکل snr پایین خط من با تعویض فیوز مخابراتی حل شد . شما از طریق مخابرات پیگیری کنید و درخواست کنید که فیوز رو براتون تعویض کنند
خط من روی نهایتا 2 مگ جواب میداد با snr افتضاح 10 یا 9 که قطعی زیادی هم داشتم
الان خط روی 6 مگ بسته شده و snr بین 12 تا 15 هستش و اصلا هم قطعی نداره
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram :
@IrServerCo
-
تعداد تشکر ها از farmanrava به دلیل پست مفید
-
May 18th, 2016, 01:30
#54
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
farmanrava
مشکل snr پایین خط من با تعویض فیوز مخابراتی حل شد . شما از طریق مخابرات پیگیری کنید و درخواست کنید که فیوز رو براتون تعویض کنند
خط من روی نهایتا 2 مگ جواب میداد با snr افتضاح 10 یا 9 که قطعی زیادی هم داشتم
الان خط روی 6 مگ بسته شده و snr بین 12 تا 15 هستش و اصلا هم قطعی نداره
سلام
تشکر از تجربه ای که در اختیار گذاشتید
بله در جریان این موضوع بودم ولی برای ۵ نفر دیگر هم در منطقه ی ما به همین مقدار بوده بین ۱۰ تا ۱۲
با اینکه قطعی نداریم به نظرتون بازم از فیوزه؟
-
تعداد تشکر ها از novinvps.com به دلیل پست مفید
-
May 18th, 2016, 01:59
#55
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
novinvps.com
سلام
تشکر از تجربه ای که در اختیار گذاشتید
بله در جریان این موضوع بودم ولی برای ۵ نفر دیگر هم در منطقه ی ما به همین مقدار بوده بین ۱۰ تا ۱۲
با اینکه قطعی نداریم به نظرتون بازم از فیوزه؟
خواهش میکنم
این فیوز ها به گفته خودشون زیاد کیفیت ندارن و به مرور زمان خراب میشن
ممکنه باقی همسایه ها هم همین مشکل رو داشته باشند . ضرر که نداره یه فیوز تعویض کنند احتمالا درست میشه
البته از سیم کشی مطمئن هستین ؟
سیم کشی داخل منزل ، سیم کشی جعبه تقسیم تا منزل ، سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم
داخل منزل رو که چک کردنش کاری نداره باید مودم رو ببرید سر خط و اونجا وضعیت snr رو مشاهده کنید . برای چک کردن جعبه تقسیم تا منزلتون هم باید تماس بگیرید پشتیبانی isp و درخواست کارشناس کنید ، کارشانس میاد سر جعبه تقسیم مودم میذاره و snr رو چک میکنه اگه اونجا خوب بود که نشون میده سیم کشی بین مسیر جعبه تقسیم تا منزل شما مشکل داره ... اما اگه از اون هم نبود وظیفه بررسی سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم بر عهده خود مخابرات هستش
من خودم همه اینها رو انجام دادم و در آخر با یک تعویض فیوز از مخابرات مشکل کاملا حل شد
وضعیت snr خط خودم :
مجموعه هاستینگ (آی آر سرور) || از سال 1389 تاکنون
دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صنعت ، معدن و تجارت (نماد اعتماد از سال 1392)
Tel : 013-42580909 || Telegram :
@IrServerCo
-
-
May 18th, 2016, 02:27
#56
عضو دائم
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
مینا-صیفی
دیر جواب دادید ایشون 1.2 روز پیش گرفتن دارن استفاده میکنند راضی هستند

ولی با شما موافق هستم اقا امید که شاتل حرف نداره . ما که هنوز اسیاتک هستیم 5 ساله ناراضی اما مجبورم بسازم باهاش .
یک مودم lte بگیر در کنار dsl ت با یه سیم کارت ایرانسل ، من تو سه ساعت ۲۰ گیگ دانلود کردم باش ، بعد طرحش ۲۰۰۰ تومنه !!! سرعتش واقعا عالیه .
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
viasky
نمونه کیفیت خط بنده:

وضعیت خط شما جالب نیست و نویز زیاد دارید ، یک سیم مستقیم بکشید برای مودم تون ... اسپیلیتر هارو هم چک کنید ، سیمای تلفن رو هم از جایی ک برق هست رد نکنید ، این عدد (SNR) رو اگر ب بالای ۱۱ برسونید تازه کیفیت واقعی خط اینترنت تون مشخص میشه (۱۱ حداقل ه.).
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
novinvps.com
سلام
تشکر از تجربه ای که در اختیار گذاشتید
بله در جریان این موضوع بودم ولی برای ۵ نفر دیگر هم در منطقه ی ما به همین مقدار بوده بین ۱۰ تا ۱۲
با اینکه قطعی نداریم به نظرتون بازم از فیوزه؟
خودتون میتونید تست کنید ک مشکل کجاست ، مودم رو ببرید پارکینگ (یا هر جایی ک تقسیم تلفن های ساختمون تون هست) ، تست کنید ، اگر SNR بالاتر بود ، مشکل از سیم کشی تلفن شماست ک احتمالا بعضی جاها برق و تلفن رو رو هم رد کردن (این مورد شایع هست) ، یک کابل مستقیم بکشید مشکلتون حل میشه .
اسپیلیتر ها رو هم بررسی کنید ، پریز تلفن رو هم باز کنید ، ببینید سیم لختی نداره ک مثلا به پیچی چیزی اتصال پیدا کرده یا نه ، البته اگر پریز هاتون سوکتی هست ک هیچی .
رو ۱۲ ثابت نگه ش دارید اوکی هست ، ولی نزارید بیاد زیر ۱۱ .
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
GOD
نویز داری برادر .
-
-
May 18th, 2016, 02:34
#57
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟
تشکر
البته بنده اصلا قطعی با این وضعیت زیر ندارم اما با توجه به اینکه ۱۰ مگابیت تهیه کردم انتظار دارم بالاتر باشه
هرچند دوستان گفتند که فرقی نداشت اگر ۱۲۸ هم میگرفتم.. انشالله ماه بعدی
-
-
May 18th, 2016, 10:23
#58
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
farmanrava
مشکل snr پایین خط من با تعویض فیوز مخابراتی حل شد . شما از طریق مخابرات پیگیری کنید و درخواست کنید که فیوز رو براتون تعویض کنند
خط من روی نهایتا 2 مگ جواب میداد با snr افتضاح 10 یا 9 که قطعی زیادی هم داشتم
الان خط روی 6 مگ بسته شده و snr بین 12 تا 15 هستش و اصلا هم قطعی نداره
ممنون فقط این فیوز که میگید کجای خونه هستش؟
آخه من از هر کسی آشنایان و در و همسایه می پرسم میگن مگه اصلاً تلفن فیوز داره؟ آخه تلفن که کنتور نداره که فیوز داشته باشه.
ببخشید اگه سوالم مبتدیانه است آخه زیاد تو این زمینه اطلاعات ندارم.
مخابرات از تو کوچه برای ما فقط چند تا سیم داده تو خونه یعنی اصلاً هیچ دستگاه مسگاه دیگه ای نیست بعد با الکتریکی آوردیم و اون چند تا سیم رو به صورت داخلی سیم کشی کردیم.
حالا فیوزش کجا میشه؟
خیلی ممنون که راهنمایی میکنید.
-
-
May 18th, 2016, 10:33
#59
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟
باسلام و احترام
به نظر من صبانت بگیری بهتر هست .12 مگ سرعت + مودم رایگان فقط فقط داره میده 87 تومن
طرح های تابستان نگاه کنید به نظر من صبانت بهتر هست
موفق باشید
-
-
May 18th, 2016, 10:38
#60
عضو انجمن
پاسخ : وضعیت آسیاتک؟

نوشته اصلی توسط
iHSG
ممنون فقط این فیوز که میگید کجای خونه هستش؟
آخه من از هر کسی آشنایان و در و همسایه می پرسم میگن مگه اصلاً تلفن فیوز داره؟ آخه تلفن که کنتور نداره که فیوز داشته باشه.
ببخشید اگه سوالم مبتدیانه است آخه زیاد تو این زمینه اطلاعات ندارم.
مخابرات از تو کوچه برای ما فقط چند تا سیم داده تو خونه یعنی اصلاً هیچ دستگاه مسگاه دیگه ای نیست بعد با الکتریکی آوردیم و اون چند تا سیم رو به صورت داخلی سیم کشی کردیم.
حالا فیوزش کجا میشه؟
خیلی ممنون که راهنمایی میکنید.
فیوز داخل مخابرات هست .
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
farmanrava
خواهش میکنم
این فیوز ها به گفته خودشون زیاد کیفیت ندارن و به مرور زمان خراب میشن
ممکنه باقی همسایه ها هم همین مشکل رو داشته باشند . ضرر که نداره یه فیوز تعویض کنند احتمالا درست میشه
البته از سیم کشی مطمئن هستین ؟
سیم کشی داخل منزل ، سیم کشی جعبه تقسیم تا منزل ، سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم
داخل منزل رو که چک کردنش کاری نداره باید مودم رو ببرید سر خط و اونجا وضعیت snr رو مشاهده کنید . برای چک کردن جعبه تقسیم تا منزلتون هم باید تماس بگیرید پشتیبانی isp و درخواست کارشناس کنید ، کارشانس میاد سر جعبه تقسیم مودم میذاره و snr رو چک میکنه اگه اونجا خوب بود که نشون میده سیم کشی بین مسیر جعبه تقسیم تا منزل شما مشکل داره ... اما اگه از اون هم نبود وظیفه بررسی سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم بر عهده خود مخابرات هستش
من خودم همه اینها رو انجام دادم و در آخر با یک تعویض فیوز از مخابرات مشکل کاملا حل شد
وضعیت snr خط خودم :

ارمین خط شما هم نویز داره بخاطر اینکه Line 44 خیلی بالاست لاین زیر 20 یا 25 خوبه هرچی لاین پایین باشه نویز کمتره اگر لاین رو درست کنی کیفیت خط از اینی که هست میره روی 30 بازم کیفیت خط خوبی نداری اما خوب شاید کلا زیرساخت انجا در همین حد هست .
من قبلا که 5 ساله پیش نتم قطع میشد مشکل کیفیت خط داشتم سیم تلفن نو خریدم از پست کوچه مخابرات امد عوض کرد تا سردروازه از سردروازه هم خودمون مستقیم کشیدیم تا اتاق الان کیفیت خطم روی پهناباند 10 مگابیت روی 30 هست یعنی اگر پهنا باند 6 مگ بگیرم کیفیت خطم روی 40 میاد . ( اگر خواستی ببینی تو صفحه قبل عکس کیفیت خط و پهناباند من هست )
ویرایش توسط مینا-صیفی : May 18th, 2016 در ساعت 10:39
-