خواهش میکنم
این فیوز ها به گفته خودشون زیاد کیفیت ندارن و به مرور زمان خراب میشن
ممکنه باقی همسایه ها هم همین مشکل رو داشته باشند . ضرر که نداره یه فیوز تعویض کنند احتمالا درست میشه
البته از سیم کشی مطمئن هستین ؟
سیم کشی داخل منزل ، سیم کشی جعبه تقسیم تا منزل ، سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم
داخل منزل رو که چک کردنش کاری نداره باید مودم رو ببرید سر خط و اونجا وضعیت snr رو مشاهده کنید . برای چک کردن جعبه تقسیم تا منزلتون هم باید تماس بگیرید پشتیبانی isp و درخواست کارشناس کنید ، کارشانس میاد سر جعبه تقسیم مودم میذاره و snr رو چک میکنه اگه اونجا خوب بود که نشون میده سیم کشی بین مسیر جعبه تقسیم تا منزل شما مشکل داره ... اما اگه از اون هم نبود وظیفه بررسی سیم کشی مخابرات تا جعبه تقسیم بر عهده خود مخابرات هستش
من خودم همه اینها رو انجام دادم و در آخر با یک تعویض فیوز از مخابرات مشکل کاملا حل شد
وضعیت snr خط خودم :
