سلام
من خودم از سرور پارس و طرز برخوردش اصلا راضی نیستم و اوایل شروع کارم رکب هایی خوردم ازشون
ولی باید توجه کنید ایتها شخص نیستن که بگید بیا این ده تومنو بک آپو بده هرچقدر مشتری زیادتر باشه شرکت مجبوره بیشتر بر اساس قوانین حرکت کنه و درواقع اونی که به شما پاسخ میده کارمند شرکت هستش و بهش گفته شده قوانین رو اجرا کن والسلام.
اشتباه از سمت خود شما بوده و تاوانش پرداخت هزینه تمدید هستش
حالا اگه زیاد ناراضی هم نبودید بهتره یکسال روی همین هاست بمونید یا بعد تمدید بفروشینش به یکی دیگه
امیدوارم مشکلتون حل شده.موفق باشید.