البته این موضوع به من هیچ ارتباطی ندارد که شما چگونه می خواهید با مشتری هایتان صحبت کنید ولی یک فروشنده هیچ وقت نمیتواند برای مشتری اش متاسف باشد چون مشتری رئیس اصلی فروشنده می باشد و مانند این می ماند که به رئیس خود بگوییم برایت متاسفم . اگر به رئییس چنین چیزی را بگیم خوب صد درصد اخراجیم و باید جمع کنیم از اون شرکت بریم.
صرفا جهت اطلاع رسانی گفتم هر چه قدر هم ناراحت باشید با مشتری کنار بیایید مانند کاری که الان دارید میکنید بزرگوار. (صرفا جهت اطلاع)
موفق باشید.
وب ایده یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین ها در این زمینه هستند.
همه باید یاد بگیریم آستانه تحمل مون رو بالا ببریم هم مشتری و هم فروشنده،
ما به عنوان سرویس دهنده داخل ایران با مشکلات بزرگی در این چند سال درگیر بوده و هستیم. اما همیشه سعی کردیم این موانع و مشکلات به مشترکین انتقال پیدا نکند.
از توجه و تذکر به جای شما تشکر می کنم
ویرایش توسط amirfateh : May 11th, 2016 در ساعت 11:39