برای شما متاسفم
با سلام.
البته این موضوع به من هیچ ارتباطی ندارد که شما چگونه می خواهید با مشتری هایتان صحبت کنید ولی یک فروشنده هیچ وقت نمیتواند برای مشتری اش متاسف باشد چون مشتری رئیس اصلی فروشنده می باشد و مانند این می ماند که به رئیس خود بگوییم برایت متاسفم . اگر به رئییس چنین چیزی را بگیم خوب صد درصد اخراجیم و باید جمع کنیم از اون شرکت بریم.
صرفا جهت اطلاع رسانی گفتم هر چه قدر هم ناراحت باشید با مشتری کنار بیایید مانند کاری که الان دارید میکنید بزرگوار. (صرفا جهت اطلاع)
موفق باشید.
وب ایده یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین ها در این زمینه هستند.