نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: درگاه پرداخت های ایرانی و اشباه محض در سرمایه گذاری وب ایران

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #10
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت های ایرانی و اشباه محض در سرمایه گذاری وب ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط ILYA20 نمایش پست ها
    با سلام و درود خدمت دوستان شریف




    بنده طی مدتی از درگاه پی لاین استفاده میکردم که خدماتشون انصافا بی نظیر بود

    درگاه سرور و سایت ما بر روی این سرویس دهنده بود که ماهانه حدود 700 تومن هزینه سرور و سایتهامون بوده و هستش ...

    مدتی نگذشت درگاه پی لاین ***** شد (کاملا بی دلیل )

    با توجه به اینکه درگاه زرین پال اون همه ادعا داشت ما رفتیم سراغ زرین پال حدود 3 روز گذشت و همچنان ما منتظر فعال شدن درگاه بودیم ولی نه جواب تیکیتی و نه هیچی ....

    بلاخره از سایت درگاه پرداخت سرویس خواستیم اونم 12 شب در عرض 20 دقیقه تمامی مدارک و سرویس سایت تایید و فعال شد ... تسویه حساشون کمتر از 5 دقیقه طول میکشید این هم نشانه اعتبارشون ....

    درگاه این سایتم عمر زیادی نکرد و به دست مردان غیور ***** شد !!!

    به ناچار در سایت زرین پال درگاه ثبت کردیم دو روز طول کشید تا تایید بشه ... بعد از تایید سایت تیکیت برای پشتیبانی مشکل کوچیک ارسال کردیم دو روز بعد جواب دادن اونم ناقص بعد دوباره اعلام پشتیبانی کردیم که پشتیبانی قبلیشون درست نبوده دو روزه هنوز جوابمون رو ندادن و ما همچنان مثل یعقوب در انتظار پشتیبانی هستیم ... هر وقتم زنگ میزنی ساعت کارشون تموم شده (میگه ساعت کار تلفنی زرین پال از 9 الی 21 میباشد درحالی که ساعت 11 صبح هم زنگ بزنی همین رو میگه )

    تو این 4-5 روز که روزانه خرید انجام میشد و این برای ما ضرره بماند، تمام مشتریامون از دست رفتن ... (بعد سالها وقت گذاری و زحمت برای جمع کردن اعتبار نتیجه میشه این )

    درگاه زرین پال هیچوقت نمیتونه مدعی پشتیبانی و خدمات باشه ... نمیدونم درگاههایی مثل پی لاین و ... چیشون کم بود با ***** کردنشون به همچین سایتی باج دادن

    سه ماهه درخواست نماد الکترویکی داده ایم مدارک هم فرستادیم همچنان در حال بررسی هست ....

    وقت و سرمایه ای که ما برای سایت جهت پیشرفت علمی و .. مملکت گذاشتیم قطعا برای اینها مهم نیست خب مگه نمیگن از طریق این درگاهها سو استفاده میشه و فایلا و اشیای غیر مجاز فروخته میشه ما قبول داریم ولی اگه شما بفکر ملت باشید 3 ماه قبلش اخطار میدادید که درگاه پرداخت های واسط بسته میشن و باید بفکر درگاه مستقیم باشید وب مسترا هم تکلیف خودشون رو میدونستند ...

    در اخر عرض کنم وقت و سرمایه گذاری برای وب ایران اشتباه محضه ...


    موفق باشید


    سلام دوست و همکار گرامی
    صحبت های شما را مطالعه کردم و چند نکته در برابر ان عرض میکنم و تجربه آلما از زرین پال را

    ۱: همه ناراحت هستند از مشکلی که شب عید برای درگاه ها پیش امده و سناریو به گونه ای چیده شده چه به عمد و چه غیر عمد که نوک پیکان ها به سمت زرین پال نشانه رود که با اشرافی که من داشته ام فکر میکنم خیلی زیاد احساسی برخورد شده
    ۲: اگر میبینید زرین پال در حال ارائه سرویس های متعدد طی هفته های گذشته بعد از اتفاق شب عید شده طبیعی است که هر سرویس دهنده ای سعی میکند از شرایط موجود استفاده نماید کما اینکه خود شما هم اگر چنین شرایطی برای رقبایتان پیش آید استفاده میکنید (‌رقابت سالم)‌
    ۳: اینکه مشکلی داشتید و به زرین پال برای درگاه مراجعه کردید و در پشتیبانی به تاخیر خوردید - قاعدتا زرین پال را قبول داشته اید که به سراغ ان رفته اید و حال با وجود حجم بالای درخواست برای دریافت درگاه بعد از مشکل شب عید طبیعی است که شاید اختلالی بوجود آید - دقت کنید خود شما یکی از همان درخواست های پیش بینی نشده هستید که به واسطه بسته شدن درگاه های دیگر رفته اید سراغ زرین پال

    تجربه آلما :
    زرین پال در گذشته کمی تاخیر در قست پشتیبانی داشت چون اکثر موارد به صورت دستی انجام میشد اما بعد از اینکه وب ساید را تغییر دادند یک سری موارد خودکار شد و سریعتر اما همچنان در پاسخ به تیکت کمی تاخیر دارند که به نظر ما کاملا طبیعی است و اطمینان داشته باشید هر تجارتی وقتی نظرات و خواسته کاربراین را بشنود سعی در حل ان میکند نه اینکه بداند مشکلش چیست و حل نکند چون به این شکل به خود زیان میزند پس کاسه داغ تر از آش خود زرین پال است که نگران تجارت خود میباشد
    زرین پال در زمان واریزی مشکل داشت و بین دو تا ۴ روز طول میکشید اما در حال حاظر کمتر از یک تا دو ساعت واریزی را انجام میدهد و این برای ما که گردش مالی برایمان مهم است مانند شما کاربر گرامی بسیار ارزشمند است با توجه به حجم بالای درخواست درگاه بعد از عید و تراکنش های اضافه شده

    خورد زرین پال هم که در تاپیک شما جوابی معقول داده اند جز خط ششم
    هر مشکلی چه کوچک و چه بزرگ وظیفه سرویس دهنده است که رسیدگی کند و منتی در کار نباشد


    در آخر امیدواریم مشکلی که پیش آمده برای دوستان فعال در زمینه درگاه واسط حل شود چون عدم وجود رقیب در هر زمینه ای خود آفتی میباشد برای یکه تازی - نظر من را هم بخواهید درست است که در هر حادثه ای باید دید چه کسی منافع میبرد اما یک مثل قدیمی هست که میگه اختلاف بی انداز و پادشاهی کن قاعدتا زرین پال انقدر کم هوش نیست که پیش بینی نکند وقتی رقبا بی دلیل و یک شبه حذف شوند کسی به او شک نمیکند پس باید نادان باشد که فکر کند اب از اب تکان نمیخورد پس این خود محکم ترین دلیل و جلو دسترین دلیل میتواند باشد که به چنین نقشه ای حتی فکر هم نکند
    موسسات مالی و اعتباری زیادی به دنبال سردمدار شدن در این زمینه هستند و در حال اماده کردن پرتال خود

    با اینکه در جمله قبلی گفتم در آخر اما یک نکته جالب: به تازگی شنیده ایم دو شرکت امریکایی و اروپایی که در زمینه درگاه واسط فعالیت میکنند میخواهد سرویس خود را وارد ایران کنند paymentwall یکی از انهاست که قاعدتا به تنهایی به ایران نمی آید شرکت ثبت کند و شروع به کار کند لذا ۱۰۰٪ همراه با یک شریک تجاری خصوصی مانند موسسات مالی و اعتباری خواهد بود پس اگر کمی فکر کنید وجود این همه درگاه ایرانی رو به پیشرفت اصلا مناسب حال این شرکت نخواهد بود بهتر است به واسطه شریک داخلی اش به دنبال جمع کردن رقبای آینده خود باشد اما نباید میدان را کلا خالی کند چون نیاز به خریدن زمان نیز دارد
    باقی داستان را هر جور خواستید میتوانید تمام کنید

    موفق وپیروز
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  2. تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •