نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: درگاه پرداخت های ایرانی و اشباه محض در سرمایه گذاری وب ایران

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #5
    عضو انجمن ILYA20 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    نوشته ها
    120
    تشکر تشکر کرده 
    110
    تشکر تشکر شده 
    47
    تشکر شده در
    21 پست

    پیش فرض پاسخ : درگاه پرداخت های ایرانی و اشباه محض در سرمایه گذاری وب ایران

    نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
    اگر منظورتون از تماس ساعت 11 امروز بوده خوب امروز پنجشنبه هست و حتما ميدونيد که در بسياری از شرکت ها روز کاری محسوب نميشه.
    همکاران ما از طريق تيکت در روزهای پنجشنبه و جمعه پاسخگو هستند.
    اگر هدف پيگيری مشکل هست شماره تيکت رو در پيام خصوصی ارسال کنيد تا برسی بشه.
    اگر هدف تخريب هست خوب کمکی از دست ما برنمياد.
    اينکه شما ميگيد مشکل فنی کوچيک خوب اگر کوچيک هست خودتون حل کنيد.
    وقتی تيکت ميزنيد يعنی مشکل کوچيک نبوده و خواستيد پشتيبانی بشه و حل بشه.
    پس بايد زمان بديد و اگر عجله داريد بايد از کسی که آشنا هست کمک بگيريد.
    حجم تيکت ها در روزهای گذشته در زرين پال بشدت افزايش پيدا کرده و همکاران در حال پاسخگویی هستند.

    - - - Updated - - -

    اينکه شما ميگيد تو زرين پال 4 روز طول ميکشه تا بتونيم کار رو شروع کنيم دلايل زير رو داره:
    تو اکثر سايت های مشابه که شما پيش تر استفاده کرديد يا ميکنيد به محض عضويت تمام سرويس ها باز هست و ميتونيد هر کاری کنيد.
    بدون هيچ نظارتی ميتونيد برای هر سايتی درگاه فعال کنيد و روی اون استفاده کنيد.

    اما در زرين پال شما بايد مدارک ارسال کنيد، تاييد هويت بشيد و بعد ازون درخواست درگاه رو ثبت کنيد و تازه بعد از تاييد ميتونيد روی سايتتون استفاده کنيد.
    بعد تو همين پروسه اگر اطلاعات شما ناقص باشه، مدارک شما مشکل داشته باشه يا سايت شما با قوانين مغايرت داشته باشه پروسه به تاخير ميخوره و شما فکر ميکنيد مشکل از زرين پال هست.
    در حالی که از همون ابتدا اگر قوانين زرين پال رو مطالعه کنيد و بعد ازون هر موردی خواسته ميشه رو کامل و صحيح بفرستيد ميتونيد در کمتر از 12 ساعت از زرين پال استفاده کنيد.
    درود بر شما ...

    دوست عزیز بنده نه تخریبگرم و نه قصد تخریب دارم ...

    انچه حقیقت هست گفتم امروز درسته پنج شنبه هست دیروز پریروز و ... هم لابد پنج شنبه بوده ....

    مشکل کوچیک که عرض شد دست ما نبود که درست کنیم این مشکل باید از سوی درگاه درست میشد ... خب اینکه عرض میکنید بررسی سایت به مدت دو روز طول میکشه خب قبول داریم پشتیبانی و پاسخ دادن تیکیت رو چی میگید ؟

    اینکه پشتیبانی ضعیف رو فقط بنده نمیگم خیلی از دوستان و وبمستران این رو تایید میکنند

    حرفای بنده از سوی دلسوزی بوده و شما با دیدگاه پیشنهاد و نقطه ضعف بهش نگاه کرده و تصحیح کنید...

    موفق باشید

  2. تعداد تشکر ها از ILYA20 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •