اگر منظورتون از تماس ساعت 11 امروز بوده خوب امروز پنجشنبه هست و حتما ميدونيد که در بسياری از شرکت ها روز کاری محسوب نميشه.
همکاران ما از طريق تيکت در روزهای پنجشنبه و جمعه پاسخگو هستند.
اگر هدف پيگيری مشکل هست شماره تيکت رو در پيام خصوصی ارسال کنيد تا برسی بشه.
اگر هدف تخريب هست خوب کمکی از دست ما برنمياد.
اينکه شما ميگيد مشکل فنی کوچيک

خوب اگر کوچيک هست خودتون حل کنيد.
وقتی تيکت ميزنيد يعنی مشکل کوچيک نبوده و خواستيد پشتيبانی بشه و حل بشه.
پس بايد زمان بديد و اگر عجله داريد بايد از کسی که آشنا هست کمک بگيريد.
حجم تيکت ها در روزهای گذشته در زرين پال بشدت افزايش پيدا کرده و همکاران در حال پاسخگویی هستند.
- - - Updated - - -
اينکه شما ميگيد تو زرين پال 4 روز طول ميکشه تا بتونيم کار رو شروع کنيم دلايل زير رو داره:
تو اکثر سايت های مشابه که شما پيش تر استفاده کرديد يا ميکنيد به محض عضويت تمام سرويس ها باز هست و ميتونيد هر کاری کنيد.
بدون هيچ نظارتی ميتونيد برای هر سايتی درگاه فعال کنيد و روی اون استفاده کنيد.
اما در زرين پال شما بايد مدارک ارسال کنيد، تاييد هويت بشيد و بعد ازون درخواست درگاه رو ثبت کنيد و تازه بعد از تاييد ميتونيد روی سايتتون استفاده کنيد.
بعد تو همين پروسه اگر اطلاعات شما ناقص باشه، مدارک شما مشکل داشته باشه يا سايت شما با قوانين مغايرت داشته باشه پروسه به تاخير ميخوره و شما فکر ميکنيد مشکل از زرين پال هست.
در حالی که از همون ابتدا اگر قوانين زرين پال رو مطالعه کنيد و بعد ازون هر موردی خواسته ميشه رو کامل و صحيح بفرستيد ميتونيد در کمتر از 12 ساعت از زرين پال استفاده کنيد.